Bolide, W16 Mistral, Tourbillon

A BUGATTI UTÁNÉRTÉKESÍTÉSE JÖVŐJÉNEK FORMÁLÁSA 2024-BEN

A Bugatti számára a páratlan ügyfélszolgálat alapvető fontosságú a márka presztízse szempontjából. Az alkotáson és a szállításon túl a mindenre kiterjedő tulajdonosi élmény nyújtása a molsheimi csapat sarokköve filozófiája. Ezt a megközelítést tükrözve a Bugatti javítja ügyfélszolgálati színvonalát, miközben felkészül a Bolide és a W16 Mistral szállítására, és megkezdi a Tourbillon útját.

A Chiron¹ korszak közelmúltbeli lezárásával és az új Bugatti Tourbillon² bemutatásával a Bugatti értékesítés utáni részlegének is fel kell készülnie az előttünk álló új fejezetekre. Két új modell, a Bolide³ és a W16 Mistral⁴ gyártásának megkezdését, valamint a Tourbillonnal együtt 20 év után először egy teljesen új hajtáslánc bevezetését követően a Bugatti ügyfélszolgálati és értékesítés utáni kezdeményezései egyre inkább a felkészülésre összpontosítanak. a jövőt, miközben tisztelik a múltat ​​is. Az értékesítés utáni és ügyfélszolgálati igazgató, Alexis Ploix vezetésével – aki a márkával fennállásának egyéves évfordulóját ünnepli – a Bugatti ügyfélszolgálati csapata készen áll arra, hogy újradefiniálja a luxusautó-élményt, az „A hatalom az apró részletekben” filozófiát követve. Az új technológiai vívmányok felkarolása mellett a márka továbbra is elkötelezett amellett, hogy mindent felülmúljon, és globális partnerhálózatán keresztül tartós kapcsolatokat ápoljon nagyra becsült ügyfélkörével.

„Ahogy a Bolide és a W16 Mistral korszakába merészkedünk, és elkezdünk készülni az újonnan bemutatott Tourbillonra, amely az első szívó V16-os motorunkkal és elektromos hajtásláncunkkal van felszerelve, autóparkunk várhatóan jelentősen bővülni fog” – mondta Ploix. Az előrejelzések szerint 2026-ban 1200 autó lesz az utakon – a márka folyamatos sikerének kulcsa annak biztosítása, hogy globális értékesítés utáni és ügyfélszolgálati csapataink fel legyenek szerelve ennek a megugrásnak a kezelésére, és létesítményeiket hozzáigazítsák az olyan új technológiákhoz, mint például a Tourbillon V16 hibridje. erőátvitel. Kéz a kézben kell együttműködnünk partnereinkkel, hogy előre láthassuk – és megvalósítsuk – a Bugatti izgalmas új jövőjét, biztosítva, hogy létesítményeik csúcstechnológiásak és optimálisak maradjanak, hogy továbbra is tökéletesen illeszkedjenek legújabb modelljeinkhez és a következő generációhoz. technológiákat. Ezzel párhuzamosan fenn kell tartanunk a legújabb képzési kezdeményezéseket is, hogy partnercsapataink rendelkezzenek minden szükséges műszaki szakértelemmel és kompetenciával ahhoz, hogy olyan szintű ügyfélszolgálatot és elkötelezettséget nyújtsanak, amely semmihez sem hasonlítható az autóiparban.”

Mivel jelenleg mindössze hat exkluzív Bugatti kiváló szervizpartner működik szerte a világon – Molsheim mellett –, amelyek képesek az összes precíz és csúcstechnológiás karbantartási művelet elvégzésére, a Bugatti ma előrelép, hogy növelje globális szakértelmét ezen a kulcsfontosságú területen, biztosítva, hogy a márka olyan alapvető kompetenciákat és személyre szabott szolgáltatásokat nyújt, amelyek fizikailag a lehető legközelebb állnak minden ügyfeléhez.

A következő fázisú dedikált megoldások ügyfeleinek kínálásának központi eleme a magasabb szintű kompetenciák megvalósítása a Bugatti partnerhálózatán belül. Ez a haladó szint mindenekelőtt zökkenőmentesen átállít néhány kiválasztott partnert a szokásos karbantartási és szervizelési műveletek elvégzésére jelenleg kiképzett személyről egy sokkal fejlettebb és összetettebb ügyfélszolgálat kínálatára, amely magasabb műszaki szakértelmet feltételez.

Összesen 15 nemzetközi partner vállalja ezt az átállást, kiegészítve a meglévő Service Partners of Excellence struktúrát, és tovább erősítve a márka páratlan képességét az igazán egyedi, dedikált ügyfélszolgálat gyors kiszolgálására. E törekvés kulcsa a Bugatti szakképzett szerviztechnikusaiból álló névsor folyamatos növekedése, így a partnerek még több, fejlett műszaki érzékkel rendelkező szakértőt kapnak. Az elkövetkező hónapokban ezek a kiválasztott partnerek átfogó képzésen vesznek részt, mélyreható ismereteket szerezve a Bugatti járművekről, a legmodernebb eszközökről, valamint a márka 115 éves történetéről, valamint a Bugatti otthonával kapcsolatos meglátásokról és tapasztalatokról. Molsheim.

A Bugatti partnerhálózatának továbbfejlesztett optimalizálása érdekében, hogy továbbra is hibátlan vásárlói élményt nyújthasson a változó autóipari környezetben, a márka új szervizpartner-akkreditációs programot indított, amely a Château Saint Jean-ban, a márka otthonában zajlik. Az első ülések most fejeződtek be, és az év folyamán további workshopokat terveznek, amelyek segítik a megbízható partnerek és a márka múltja, jelene és jövője közötti kapcsolat kialakítását és megerősítését Molsheimben. Ez a kiterjesztett tanúsítás nem csak a Bugatti legújabb hipersportkocsiinak műszaki bonyolultságába nyúl, hanem biztosítja, hogy a partnerek alaposan ismerjék a márkát, és tökéletesen fel vannak szerelve a piacon lévő összes Bugatti autó ellátására. A Bugatti számára, amelynek ügyfelei egyedülállóan kötődnek a márka örökségéhez, alapvető fontosságú, hogy globális partnerei, akár az értékesítésben, akár az értékesítés utáni értékesítésben, megtestesítsék a márkát.

„Azzal az összehangolt erőfeszítéssel, hogy partnereinket a legkorszerűbb létesítményekkel, valamint még mélyebb műszaki és ügyfélszolgálati jártassággal erősítsük meg, tovább emeljük a Bugatti szolgáltatási színvonalát, biztosítva, hogy minden ügyfelünk a kiválóságon kívül legyen bárhol is. ” kommentálta Ploix. “Megértjük, hogy egy Bugatti birtoklása nem csupán egy figyelemre méltó autó birtoklása; a páratlan luxus életstílus felkarolásáról szól. Képességeink fejlesztése során ezt az életstílust kiterjesztjük magán a járművön túl is, garantálva, hogy ügyfeleink élményének minden aspektusa ugyanolyan szintű kifinomultságot tükrözzen.”

Míg a Bugatti továbbra is a márka jövőjére összpontosít, az értékesítés utáni szolgáltatásokhoz és az ügyfélszolgálathoz való hozzáállása hangsúlyt fektet az egyre több időtlen klasszikusra is a globális piacon. Ez magában foglalja a Veyront és a Chiront is, mivel a nem is olyan távoli jövőben modern klasszikussá válik.

A 2024-ig tartó erőfeszítések részeként a márka azon dolgozik, hogy kielégítse a jelenlegi és jövőbeli, használt Bugatti-tulajdonosok növekvő igényeit a nagyobb felújítási lehetőségek, a jobb tulajdonosváltási folyamat és a szélesebb termékválaszték révén. Ez magában foglalja a „Passeport Tranquillité” program megerősítését – amelyet 2021-ben indítottak útjára, hogy a Veyron és Chiron modellek tulajdonosai számára a szabványos garanciális időszakon túlmenően is kiterjesztett szervizelést és karbantartást biztosítsanak, a maximális nyugalmat biztosítva –, valamint a Veyron óta minden modellen képzési partnerek képzését. .

Valamennyi „örök” autóként ismert – a Tourbillon a „Pour l’éternité” (örökkévalóságra) – a Bugatti biztosítja, hogy a Veyron és a Chiron tulajdonosai továbbra is hozzáférjenek a karbantartáshoz és felújításhoz szükséges alkatrészekhez, garantálva a hosszú élettartamot és az értékmegőrzést. Mivel a Veyron már modern klasszikus autóvá vált, a Chiron pedig a modern klasszikus státusz felé halad a hibrid utódja, a Tourbillon bemutatását követően, a márka elkötelezett amellett, hogy ezeknek a tulajdonosoknak ugyanazokat a teljes helyreállítási lehetőségeket biztosítsa, biztosítva az időtlen örökséget.

Ploix hozzátette: „A Bugattinál elkötelezettek vagyunk a csúcskategóriás hipersportautók megalkotása mellett. Kulcsfontosságú, hogy globális partnerhálózatunk szolgáltatása ezt az odaadást tükrözze, páratlan ügyfélélményt biztosítva igényes ügyfélkörünk számára, helytől és modelltől függetlenül. Ahogy előretekintünk 2024-re és azon túl is, molsheimi ügyfélszolgálati csapatunk aktívan készül a jövőre, minden eddiginél jobban figyelembe véve múltunkat.”

Tudtad?