Bringás reggelivel és tortával ünnepelte a megújult MOL Bubi második születésnapját a BKK
Ügyfeleivel közösen ünnepelte a MOL Bubi kétéves sikertörténetét a Budapesti Közlekedési Központ. A BKK a bringás reggeli mellett a megújult közbringa-szolgáltatás második születésnapja alkalmából tortával is megvendégelte a kerékpárral munkába vagy iskolába indulókat a Városháza Parkban, a MOL Bubi gyűjtőállomás mellett.
Idén is csatlakozott a Magyar Kerékékpárosklub által szervezett Bringázz a munkába kampányhoz a Budapesti Közlekedési Központ. A társaság a Városháza parknál található gyűjtőállomás mellett szerdán reggel 7 és 9 óra között péksüteménnyel, túró rudival, gyümölccsel és innivalóval várta a MOL Bubival vagy saját kerékpárral érkezőket.
A kerékpárral munkába vagy iskolába indulók a finomságok mellett a főváros legújabb kerékpáros térképét is megkapták. A BKK Ügyfélközpontjaiban és online is elérhető térkép az ajánlott kerékpáros útvonalak részletes bemutatása mellett hasznos információkat kínál a közösségi közlekedéssel és kerékpárral történő kombinált utazásokról és a MOL Bubi használatáról is.
Már kétéves a rekordhalmozó MOL Bubi
A kerékpáros reggeli kitűnő alkalom volt a két éve megújult MOL Bubi második születésnapjának megünneplésére. Az évfordulóra készült szülinapi tortát Diószegi Ágnes, a BKK ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese vágta fel.
„A MOL Bubi 2021 májusa óta könnyebb, gyorsabb, szerethetőbb lett. Az elmúlt két év adatai igazolták a szolgáltatás népszerűségét, hiszen a közbringa megújulása ótaszámos rekordot állított fel. A MOL Bubi május elején átlépte az 5 milliós utazásszámot. Az utolsó nyári hónapban több mint 358 ezer alkalommal vették igénybe az ügyfelek a szolgáltatást, ami az újraindulást követő második legerősebb hónap volt a kihasználtság tekintetében. Sőt, szeptemberben két napon is több mint 16 ezerszer utaztak a zöld biciklikkel, ráadásul télen a korábbi hasonló időszakhoz képest is 60-70 százalékkal emelkedett a rendszer kihasználtsága – mondta Diószegi Ágnes. Az ügyfeleinktől érkező visszajelzések azt mutatják, hogy egyre több rajongója van a MOL Bubinak. Ennél pedig nincs szebb ajándék. Az ügyfelek visszajelzése a legnagyobb elismerés számunkra” tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.
A közbringa-szolgáltatás kihasználtsága a rendszer megújulása óta folyamatosan nő, a felhasználói visszajelzések egyértelműen a kerékpárflotta bővítését említik első helyen. Ezt követi szorosan az az igény, hogy minél több területen érhessék el a MOL Bubi szolgáltatását.
A felhasználói igények kiszolgálása érdekében a BKK folyamatosan fejleszti a MOL Bubi szolgáltatást. A rendszer két évvel ezelőtti újraindulása óta a MOL Bubi flottája már közel a duplájára nőtt. A BKK 2022-ben összesen 500 vadonatúj MOL Bubi biciklit állított forgalomba, a legutóbbi, 2023 elején történt 200 darabos bővítés után pedig már 2260 bicikli áll az ügyfelek rendelkezésére.
A gyűjtőállomásból is több lett idén a fővárosban: új állomások várják a felhasználókat február óta a VI. és a VIII. kerületben, márciustól pedig a Városligetben és a III. kerületben is.
A BKK büszke arra, hogy a MOL Bubi egy megfizethető, de hatékony közlekedési mód a Budapesten belüli közlekedésre és a felhasználók mindennapi közlekedésének a részévé vált.
Budapesti Közlekedési Központ