Budakeszin épülnek a Peugeot Sport Rally4-es versenyautói
Peugeot 208 Rally 4 technikai adatok
Karosszéria | Peugeot 208 széria önhordó karosszéria, hegesztett belső merevítő csővázzal |
Borítólemezek | acél és műanyag |
Motor | |
Típus | EB2 Turbo |
Furat x löket (mm) | 75 x 90,48 |
Lökettérfogat (cm3) | 1199 |
Max. teljesítmény (LE@1/perc) | 208@5450 |
Max. forgatónyomaték (Nm@1/perc) | 290@3000 |
Fajlagos teljesítmény (LE/liter) | 175 |
Szelepvezérlés | kettős felül fekvő vezérműtengely, hengerenként négy szelep |
Üzemanyag-ellátás | Magnetti Marelli közvetlen befecskendező rendszer |
Erőátvitel | |
Hajtott kerekek | első |
Tengelykapcsoló | kéttárcsás, kerámia-fém, 183 mm átmérőjű |
Sebességváltó | Sadev ötfokozatú szekvenciális |
Differenciálmű | mechanikusan önzáró |
Fékrendszer | |
Elöl | 330 mm (aszfalt) / 290 mm (murva) féktárcsa, négydugattyús nyereg |
Hátul | 290 mm féktárcsa, kétdugattyús nyereg |
Kézifék | hidraulikus |
Felfüggesztés | |
Típus | McPherson rugóstagok |
Lengéscsillapítók | Öhlins, három irányban (kis és nagy sebességű berugózás, kirugózás) állítható |
Kerék és abroncs | |
Keréktárcsák | Speedline 7×17 vagy Speedline 6×15 |
Gumiabroncsok | 19/63-17 vagy 16/64-15 |
Méretek és térfogatok | |
Hosszúság (mm) | 4052 |
Szélesség (mm) | 1738 |
Tengelytáv (mm) | 2553 |
Üzemanyagtartály (l) | 60 |
Tömeg (kg) | 1080 min. / max 1240 versenyzőkkel együtt |