Cápák között BMW-vel
Hamarosan indul Magyarország egyetlen üzleti showműsora, a Cápák között második évada az RTL Klub-on! A showműsorban rejlő remek lehetőséget már az induláskor felismerő BMW Group Magyarország idén is támogatja a vállalkozók és befektetők egymásra találását elősegítő formátumot.
A Cápák között második évadát is Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében műsorvezetőként. A Cápákhoz a sikeres üzletasszony, a Toman életmódprogram megalkotója, Tomán Szabina csatlakozott, aki 15 év modellkarriert követően már 8 éve építi saját vállalkozását.
Az első évadból megismert és megszeretett Cápák: Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója; Balogh Péter, angyalbefektető, a Baconsult Kft. ügyvezetője; Fehér Gyula, a Ustream alapítója, az Oktogon Ventures befektető cég elnöke; Moldován András, a Mangal Ilona Sertáshizlalda Kft., a Jack’s Burger Étteremlánc, valamint az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa, mind készen állnak, hogy újra „körbeúszhassák” a vállalkozókat és döntést hozzanak arról, hogy kibe érdemes belekóstolni…
Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója a műsor indulásával kapcsolatban kiemelte, hogy a Cápák között első szériája a tavalyi év egyik legnagyobb sikere volt. Egy régi terv vált való a formátum honosításával, ami sikerrel zárult. Saját sávjában a legnézettebb műsorként futott, népszerűségét jól mutatja, hogy idén több mint kétszer annyi vállalkozó jelentkezett, mint egy évvel korábban, hogy a Cápák előtt pitch-elve mutassák be terméküket, üzleti tevékenységüket.
Máté Krisztina, a műsor gyártócégének producere a külföldi szériák sikereit emelte ki: az Egyesült Királyságban a 17. évadán van túl a formátum, ahol eddig több mint 170 millió fontot fektettek be. Az első magyar évadban 35 cég szerepelt, a befektetésre érdemesnek vélt vállalkozások mintegy 300 millió forint értékben kaptak ajánlatokat.
„A BMW Group és ezen belül is a BMW márka számos alkalommal vállalt kezdeményező, úttörő szerepet több mint 100 éves története során, mellyel aktívan alakította az iparág vagy egy adott technológia fejlődését. A Cápák között című tv-show tavalyi indulásánál is új lehetőséget meglátva álltunk támogatóként a produkció mellé. A döntés sikeresnek bizonyult, hiszen a Cápák között új adással indul idén, így a BMW Group Magyarország folytatja a partneri együttműködést. A vállalat több, fenntarthatóságot és előremutató technológiát szimbolizáló plug-in hibrid modelljével – többek közt a BMW 530e-vel támogatja a műsort, mely videókban, kisfilmekben és promóciós anyagokban is megjelenik majd. Az üzleti prémium szegmens kiemelkedően sikeres szereplője megújult, negyedik generációs akkumulátorral több mint 60 km megtételére képes elektromos üzemmódban és akár xDrive összekerékhajtással is elérhető, így tökéletesen illik az RTL Klub start-up-okat, üzleti vállalkozásokat felkaroló sorozatához” – mondta el Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője az együttműködés kapcsán.