A 2021-es CB125R erőforrása
- Vadonatúj, DOHC-vezérlésű, négyszelepes, folyadékhűtésű hajtómű
- A csúcsteljesítmény 1,6 LE-vel, a legnagyobb forgatónyomaték 1,2 Nm-rel nőtt
- Megfelel az Euro5-ös környezetvédelmi előírásoknak
Az eredeti CB125R-ben még SOHC-vezérlésű, kétszelepes erőforrás dolgozott, a mely egyébként a korabeli CBR125R-ből lehet ismerős. Az egyhengeres teljesítményleadását beépítés előtt áthangolták, hogy még jobban passzoljon a mindennapos használathoz, illetve a csupaszmotoros karakterhez, de megmaradt élénk, egyszersmind takarékos hajtóműnek.
A 2021-es változatban már vadonatúj, négyszelepes, DOHC-vezérlésű egységet találunk, így a teljesítmény és a forgatónyomaték is jelentősen nőtt. A csúcsteljesítmény immáron 15 LE (11 kW, 10 000 f./perc), a forgatónyomaték pedig 11,6 Nm/ 11 800 f./perc (CB125R 2018: 13 LE/10 000 f./perc, 10 Nm/8000 f./perc). Noha a hatfokozatú váltó teljesen megegyezik az elődével, az izmosabb hajtóműnek hála 101-ről 105 km/órára nőtt a végsebesség, és álló helyzetből rajtolva 11,3 másodperc alatt tesz meg 200 métert a motor.
Az új erőforrás furata és lökete 57,3, illetve 48,4mm, a sűrítési viszony pedig 11,3:1-hez (CB125R 2018: 58 x 47,2 és 11:1). A keverékképzést ezúttal is PGM-FI üzemanyag-befecskendezőre bízták a mérnökök, ám a 2021-es változatban már módosított légszűrőcsövön és szívócsatornán jut a benzin a hengerbe. Bár a CB125R károsanyag-kibocsátása jelentősen csökkent, és megfelel az Euro5-ös előírásoknak, a kipufogórendszerben csak a rezonátorkamra változott, maga a konstrukció nem. Ez azt jelenti, hogy továbbra is az olajteknő alatt fut a leömlő és kétkamrás kipufogódobban ér véget a rendszer.