Családi forródrót érkezik az Egyesült Királyság tengerpartjára, hogy támogassa a feledékeny szülőket
- A Škoda egyszeri, családbarát telefonvonalat indít, amelynek célja, hogy segítséget nyújtson a tengerparti napok dilemmáival küzdő családoknak
- Az akció a Škoda új kutatása során derült ki, hogy a szülők 44 százaléka azt mondta, hogy elfelejtett valamit egy családi kiránduláson, és 35 százalékuk azt mondta, hogy gyermeke ennek következtében összeomlott.
- A szülők átlagosan két fáradságos órát töltenek azzal, hogy felkészüljenek egy családi kirándulásra, hogy elfelejtsék az olyan alapvető fontosságú dolgokat, mint a napkrém (24%), a kulacsok (21%), sőt a törölközők (10%).
A Nemzeti Strandnap (augusztus 30.) alkalmából a Škoda felugró, tengerparti forródrótot indít, hogy segítséget nyújtson az elkeseredett szülőknek, akik elfelejtették a strandoláshoz szükséges dolgokat családi kirándulásuk során.
A forródrót azután érkezett, hogy a Škoda felmérést végzett, és megállapította, hogy a szülők közel fele (44 százaléka) elfelejtett valamit egy családi egynapos kirándulás alkalmával, ahol napkrém, kulacsok és nedves törlőkendők vezetik a listát. A szülők 35 százaléka arról is számolt be, hogy gyermeke összeomlott a nélkülözhetetlen dolgok miatt.
Figyelembe véve, hogy megkönnyíti az életet, a Škoda augusztus 30-án az essexi Mersea Island Beachen készenlétben áll, hogy a szülők kérésének megfelelően elszállítsa az ottfelejtett árukat. A családoknak egyszerűen csak elő kell venniük az ideiglenesen a strandon elhelyezett zöld Škoda telefont, és kérniük kell, amire szükségük van, legyen szó napszemüvegről, rágcsálnivalóról, napkrémről vagy strandtörölközőről.
A márka Essex felé tart az újonnan piacra dobott hétüléses Kodiaq SUV-jával, csomagtartójában, tele családi szükségletekkel és készen áll a válság megoldására.
A kutatásból kiderült, hogy a Nagy-Britanniában a tengerpart az ország kedvenc úti célja, és a családok 30 százaléka hetente legalább egyszer kirándul egynapos kirándulásra. 10-ből kilenc utazik autóval egy napra, átlagosan 88 mérföldet megtéve.
Az 1000, 14 éven aluli gyermeket nevelő anyukát és apát megkérdezett felmérésből az is kiderült, hogy nem könnyű kijutni az ajtón: a szülők 29 százaléka két vagy több órát tölt azzal, hogy elhagyja a házat egy napos kirándulásra! Ám a „katonai precizitással” való tervezés ellenére még mindig sikerül elfelejteniük a lényeget: minden tizedik őrjöngő család bevallja, hogy elfelejtette a nyilvánvaló strandtörölközőt, 12 százalékuk pedig csereruhát hagy gyerekei számára, amitől a szülők bosszankodnak (37 százalék százalék) és szervezetlen (26 százalék).
A stresszes szülők felfedték, hogy a kicsik otthonról való kijuttatásának legnagyobb akadálya az ebédcsomagolás (32 százalék), az öltöztetés (25 százalék) és az utolsó pillanatban történő WC-kirándulás (25 százalék). Mivel a szülők 49 százaléka extra készpénzt fizet ki cserealkatrészekért, 16 százalékuk pedig partnerét hibáztatja a szerencsétlenségért, egyértelmű, hogy a Škoda tengerparti forródrótja megváltoztatja a családi kirándulásokat.
A OnePollon keresztül végzett tanulmány szerint a szülők általában négy szórakoztató eszközt és játékot csomagolnak, köztük táblagépeket (49 százalék) és puha játékokat (37 százalék). 23 százalékuk azonban úgy érzi, hogy soha nincs hely az autójában, ha az egynapos kirándulásra be van pakolva, és 44 százalékuk azt mondta, hogy az általuk elvitt mennyiség egy kis nyaralásnak tűnik.
Kirsten Stagg, a Škoda UK marketingvezetője a következőket nyilatkozta: „Szülőként megértem a stresszt és a pánikot, ami azzal járó stresszt és pánikot jelent, hogy eljut az úticélhoz, és ráébred, hogy a lényeges dolgokat hátrahagyta. A Kodiaqban akár hét ember is elfér, és telepakoltuk a csomagtartót, hogy a családok mosolyogjanak, és élvezhessék a napot.”
A TOP 20 DOLOG, AMIT A SZÜLŐK ELFELEJTENEK
- Napkrém
- Vizes palackok
- Nedves törlőkendők
- Napszemüveg
- Kalapok
- Power bank
- Váltóruha a gyerekeimnek
- Törölközők pl. strandoláshoz/úszáshoz
- Snackek
- Gipsz/elsősegélynyújtó gyerek
- Váltócipő
- Fejhallgató
- Evőeszköz
- Váltóruha magamnak
- Vödör és ásó
- Játékok/szórakoztató eszközök
- Hideg italok / jégdoboz
- Strand székek
- Szalvéták
- Autós édességek
FRISS PARALIMPIAI HÍREINK >>>
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!