Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Csütörtökön indul az újabb szivatás

Posted on 2017.08.08. By AztaCARom

Felújítják a Műegyetem rakpart egy részét

 
Megkezdődik a Műegyetem rakparton a Bertalan Lajos utca és a Petőfi híd déli lehajtója közötti útszakasz, valamint a fel- és lehajtók felújítása. Csütörtöktől lezárják a forgalom elől a Petőfi híd északi le- és felhajtóját, a Műegyetem rakparton pedig irányonként egy-egy sávot zárnak le a forgalom elől. A felújítás várhatóan december 10-ig tart – közölte a Főpolgármesteri Hivatal kommunikációs igazgatósága hétfőn az MTI-vel.

A felújításhoz a forrást a Fővárosi Önkormányzat biztosítja – olvasható a közleményben.

Ismertették: felújítják a rakpartszakasz teljes útpályaszerkezetét, és a forgalmi igényeknek megfelelően a jövőben déli irányba két, északi irányba egy sávon haladhatnak majd az autósok; az észak felé vezető oldalon kétirányú kerékpárutat jelölnek ki a járda mellett.
Szintén a rakpart Dunához közelebb eső oldalán új parkolóhelyeket építenek ki, mert a jövőben a Műegyetem R épülete (a Petőfi híd felől az első épület) előtt nem lehet majd várakozni. A járda a kerékpárút mellett vezet majd. A közvilágítási hálózatot és a csatornarendszert is felújítják, átépítik a jelzőlámpás hálózatot és forgalomfigyelő kamerákat helyeznek el. A teljes pályaszerkezet-cserén kívül a Petőfi híd le- és felhajtóútjainak mindkét oldalán egyirányú kerékpárút és járda épül – tették hozzá.
A felújítás első ütemében csütörtöktől lezárják a forgalom elől a Petőfi híd északi (a Szabadság hídhoz közelebb eső) fel- és lehajtóját; ez a korlátozás várhatóan szeptember második feléig tart. A déli (a Rákóczi hídhoz közelebb eső) fel- és lehajtó egyelőre továbbra is használható lesz; forgalmát várhatóan augusztus 21-től egyirányúsítják a rakpart felé.
A Műegyetem rakpart forgalmi rendje is változik: csütörtöktől egy időben két sáv lezárásával tart majd a munka, az autóforgalom irányonként egy-egy sávon haladhat. A budai alsó rakpartra vezető lehajtót várhatóan november végéig szintén lezárják, ezért az autósoknak érdemes a Rákóczi hídi lehajtót használni ebben az időszakban; ezért a Pázmány Péter sétány csomópontban folyamatosabb haladást biztosítanak a rakparti le- és felhajtó forgalomnak a jelzőlámpák áthangolásával.

Hétfőtől a Műegyetem teljes felújítandó szakaszán tilos lesz parkolni.

Felhívták a figyelmet arra is, hogy csütörtöktől szeptember második feléig a Gazdagréti tér végállomás felé közlekedő 153-as busz a Magyar Tudósok körútja-Pázmány Péter sétány-Dombóvári út-Budafoki út-Október huszonharmadika utca módosított útvonalon kerüli el a Petőfi híd lezárt északi felhajtóját. Ezért nem érinti az Egyetemváros-A38 hajóállomás és a Petőfi híd, budai hídfő megállóhelyet.
 

Hírek, Közlekedés Tags:közlekedésú, szivatás, szopatás, torlódás

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ne hagyj az autóban! elnevezéssel indított matricakampányt a Nébih
Next Post: A 74. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál támogatója a Lexus

Kapcsolódó cikkek

  • Már nyáron megérkeznek a vadonatúj Toyota bZ4X első példányai Magyarországra Ctrl+C - Ctrl+V
  • Újragondolt Isetta – Jön a Microlino 2.0 Bemutató
  • Kell a zsé! Megnyirbálja belépőszintű modelljeinek kínálatát a Mercedes Ctrl+C - Ctrl+V
  • Balesetek miatt torlódik a forgalom az M5-ösön a főváros felé (is) Hírek
  • Közlekedési központ épült Kaposváron Hírek
  • A MINI nagy-britanniai sorozatgyártásának mérföldkövei Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Folytatja a raphadjáratot PRIBELSZKI Alee-val közösen
  • Élethű, színekben gazdag és tiszta
  • Sáv pontosságú navigációval és valósághű 3D térképekkel bővült a Petal Térkép
  • Főként befektetési céllal vásárolnak ingatlanokat a fővárosi második kerületben
  • Stílusos technológia – avagy mitől lesz divatos az okoseszközünk?
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Tesztelj chat-et!
  • A Tesla Model Y jól teljeített az IIHS törésteszten
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT