Design No.5 – „Ikonikus luxusteremtés”

Mit dem Mercedes-Benz Vision One-Eleven präsentiert Mercedes-Benz eine neue Sportwagenstudie, die eine höchst dynamische Formensprache mit innovativer, vollelektrischer Antriebstechnologie kombiniert. Mercedes-Benz presents a new sports car study. The Vision One-Eleven combines a highly dynamic design language with innovative all-electric powertrain technology.

A legfontosabb tények egy pillantással

CreatingIconicLuxury: A Mercedes-Benz márka története ihletforrás a jövő számára. A háromágú csillagtól a sirályszárnyas ajtókig és a vezetőfülke dizájnig: az évtizedek során a Mercedes-Benz tervezőcsapatai ikonikus elemeket hoztak létre és alakítottak ki. Ezek összetéveszthetetlenül kapcsolódnak a márkához, formálják a Mercedes-Benz mítoszt és vágyat keltenek. A Mercedes-Benz tervezőcsapata tovább fejleszti a márka ikonikus stílusát, hogy tovább erősítse ezt az örökséget, és továbbvigye a jövőbe.

PinnacleOfExclusivity: Kivételes testreszabási lehetőségek, egyedi együttműködési lehetőségek, korlátozott gyűjtői és különleges kiadások, úttörő bemutatóautók, valamint kutató- és koncepciójárművek a Mercedes-Benz exkluzivitásának megtestesítői.

IDCCarlsbad: A Mercedes-Benz Design Centerek fontos lendületet adnak az érzéki tisztaság tervezési filozófiájának folyamatos fejlesztéséhez és az új formatervezési ötletekkel trendek meghatározásához. A Carlsbad Nemzetközi Design Központban a Mercedes-Benz tervezőcsapata látványos autókülsőket, járműtanulmányokat és mobilitási koncepciókat készít a holnapra és azon túl. Ezt úgy teszi, hogy a helyszínen felveszi a stilisztikai trendeket, majd elemzi és kreatívan megvalósítja azokat. A kaliforniai életstílus éppúgy befolyásolja az oldalt, mint a közelsége a Mercedes-Benz Research & Development Észak-Amerikához. A kreativitás egy egészen különleges formája virágzik Carlsbadban, rányomja bélyegét a Mercedes-Benz dizájnjára, és új távlatokat nyit meg.

VisionOneEleven: A Mercedes-Benz Vision One-Elevennel a márka egy sportkoncepciót mutat be, amely fokozatosan újraértelmezi a C 111-et, az 1970-es évek márka ikonját. Történelmi elődjéhez hasonlóan a lenyűgöző dizájnt a leginnovatívabb hajtástechnológiával ötvözi. A Vision One-Eleven a YASA axiális fluxusmotorjait használja, amelyek páratlan teljesítménysűrűsége messze meghaladja a hasonló radiális motorokét, miközben rendkívül könnyűek.

ExclusiveCollection: A Mercedes-Benz piacra dobja a „LIMITED EDITION 1 OF 111” kollekciót a Mercedes-Benz Vision One-Eleven mellett. Ez az első alkalom, hogy egy ikonikus dizájntanulmányt öt exkluzív darabból álló életmód kollekció kísér. Az egyedi kiegészítők a koncepciósportkocsi markáns színe mellett a jármű jellegzetes dizájnelemeit is tükrözik.

AugmentedReality: A Mercedes-Benz tervezőcsapata kiterjesztett valóságot (AR) használt, hogy látnoki felhasználói élményt teremtsen a Mercedes-Benz Vision One-Eleven premierjén, és integrálta a Vision One-Eleven belső tér virtuális tesztmodelljébe. A fizikai járműbelső és a digitális interfész zökkenőmentesen egyesül, így gyakorlatilag az egész autó felhasználói felületté válik.

MANUFAKTUR: A MANUFAKTUR személyre szabott programjával a Mercedes-Benz egyre nagyobb fokú exkluzív tervezési lehetőségeket kínál a legmagasabb szintű kivitelezésben. A testreszabott színválasztéktól az exkluzív belső kiegészítők széles választékáig a Mercedes pontosan személyre szabható. A MANUFAKTUR víziójával a Mercedes-Benz bepillantást enged a jövőbeli hiper-exkluzív tervezési lehetőségekre a testreszabási programban.

MercedesMaybachNightSeries: Az éjszakai sorozattal a Mercedes-Maybach bemutatja a következő fejezetet a márka küldetésében, hogy továbbfejlessze válogatott portfólióját. A hagyományokkal átitatott márka legprogresszívebb dizájncsomagja új szintre emeli a Maybach dizájnt. A váratlan és kifinomult tervezésű Night Series szembeszáll a konvenciókkal, és új célcsoportokat vonz.

NFT: Az NFT-k (Non-Fungible Token) formájában megjelenő digitális gyűjtők lehetővé teszik a Mercedes-Benz számára, hogy támogassa a digitális márka- és üzletfejlesztés új stratégiai dimenzióit. Az NFT-n keresztül a Mercedes-Benz kapcsolatokat és élményeket teremt új közönségekkel. A sztárral rendelkező márka Harm van den Dorpel művésszel együttműködve blokklánc-alapú digitális művészetet hoz létre. Az új Mercedes-Benz E-osztályban először tesztelnek egy új autós alkalmazást, amely lehetővé teszi a digitális műalkotások megtapasztalását a járműben.