Diadalmaskodott az új Alfa Romeo 33 a „Concorso di Eleganza di Villa d’Este” veteránautó-szemlén

  • Az Alfa Romeo új, egyedi építésű modellje elnyerte a nagy becsben tartott „Dizájn Koncepció Díjat;” ezzel az olasz márka 2002 óta immár ötödik győzelmét aratta ebben a kategóriában.
  • Az Alfa Romeo az egyetlen márka, amely egyazon évben elnyerte a rendezvény mindkét fődíját: 2002-ben a 6C 1750 és a Brera, majd 2012-ben az Alfa Romeo 6C 1750 GS és az Alfa Romeo 4C Concept érte el ezt a kivételes sikert.
  • Az új 33 Stradale újraértelmezi a kis darabszámú limitált szériák gyártását, amely kézműves folyamatokból, technológiai innovációkból és az ügyfelek pontosan megfogalmazott elvárásaiból épül fel.


Első randevú a Lexus LBX-szel


Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

A legendás „Concorso d’Eleganza Villa d’Este” kiállításon – ahol 1929 óta ünneplik a világ legszebb klasszikus automobiljait, 2002 óta pedig a leginkább lenyűgöző prototípusok is közszemlére kerülnek – az új Alfa Romeo 33 Stradale elnyerte a nagy becsben tartott „Dizájn Koncepció Díjat,” megerősítve a modell egyedülálló, megismételhetetlen voltát, mint mozgó műalkotás. 

Idén ötödik alkalommal nyerte el az Alfa Romeo valamely típusa ezt a díjat: korábban a Brera, a 8C Competizione, a 8C Spider, a TZ3, valamint az Alfa Romeo 4C Concept részesült ebben a kitüntetésben.  Az Alfa Romeo az egyetlen márka, amely egyazon évben elnyerte a rendezvény mindkét fődíját: a „Coppa d’Oro” kitüntetést és a „Dizájn Koncepció Díjat.” 2002-ben a 6C 1750 és a Brera, majd 2012-ben az Alfa Romeo 6C 1750 GS (6. széria, 1933) és az Alfa Romeo 4C Concept érte el ezt a kivételes sikert. 

Az idei évben az az új 33 Stradale érdemelte ki ezt a rangot, amely a márka időtlen formai és menetdinamikai felkészültségét hirdető ’kiáltványaként’ teremt kapcsolatot a jelen és a jövő között. Az új, egyedi építésű modell közvetlenül a Tipo 33-asból merített ihletet. Az autóiparban nagy névnek számító típust, az 1960-as évek legendáját a mai napig minden idők egyik legszebb automobiljaként tartják számon. A mindössze 33 exkluzív példányban készülő, új kétüléses kupéban ötvöződnek a hagyományok és a jövő. Gyártása során ugyanúgy egyedi, kézműves folyamatokat követnek, pontosan úgy, ahogy annak idején a reneszánsz kézművesei, majd az 1960-as évek olasz karosszériaépítő műhelyei tették.   

A nagyszerű, új 33 Stradale sikerének egyik sarokköve a modell megkérdőjelezhetetlen, szoborszerű szépsége, amely a márka új formanyelvéből vett, újszerű stíluselemeket is alkalmaz. A külső dizájnban így a „szükséges szépség” elve ölt testet, tökéletes egyensúlyt teremtve az arányok, az idomok és a felületek kidolgozása között. Ugyanez érvényes a belső térre, amely minimalista kialakításával, magával ragadó vezetői környezetével, valamint a vezetési élményt kihangsúlyozó anyaghasználatával hívja fel magára a figyelmet, miközben határtalan tisztelettel állít emléket az 1967-es 33 Stradale esztétikumának és technológiájának.