Draskovics Tibor, a BKK Igazgatóság elnökének nyílt válaszlevele Vitézy Dávidhoz

Tisztelt Vitézy Úr!

Köszönöm válaszát. Hadd emeljem ki: nagyon örülök, hogy – mint levelében írja – a BKK, és így a budapestiek számíthatnak az Ön támogatására.

Nincs vita közöttünk arról, hogy a BKK-nak mindent meg kell tennie a 100 E busz-ra jegyet váltók gyors és minél teljesebb körűen kártalanítása érdekében. Erről a nyilvánosságot a bocsánatkérés mellett tájékoztattuk.

Ugyanakkor ez az eset csak megerősítette, hogy új, az utasok érdekeit jobban szolgáló szerződéses alapokra kell helyezni a közösségi közlekedés számára kiemelten fontos automata hálózat üzemeltetését, hogy véglegesen megoldjuk azokat a működési problémákat, amik évek óta joggal bosszantják az utasokat, sokszor kárt is okoznak nekik (pl. készpénzelnyelés) és a BKK-nak is (hamisítás). Nem beszélve a javítgatásra elköltött százmilliókról. Ezt is meg fogjuk oldani.

A sok szükséges változtatás egyike, hogy a BKK gyorsan és költségmentesen meg tudja változtatni az automatákban megvehető jegyek fajtáit vagy éppen felfüggeszteni egyes jegyek értékesítését. Szeretném tájékoztatni, hogy a Társaság munkatársai a 2019 tavasza óta hatályos szerződés és annak még az előző Igazgatóság által meghatározott újabb módosítása alapján úgy látják, hogy sajnos a BKK-nak volt és van fizetési kötelezettsége a reptéri busz jegyek felfüggesztése kapcsán. Ennek részleteiről a szakértők készséggel adnak tájékoztatást. Addig is néhány technikai részlet a mellékletben.

A további sikeres együttműködésben bízva,

Draskovics Tibor

További közlekedési híreink:
http://egyszermarlattamautot.hu/category/kozlekedes/