DS N°8

  • kh_010b
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_BASALT_BLACK_NAPPA_LEATHER
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_BASALT_BLACK_NAPPA_LEATHER
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_ROW_TWO_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_ROW_TWO_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_ROW_TWO_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_REAR_LIGHT_SIGNATURE
  • 2024_12_NEW_DS_REAR_DS_LIGHTBLADE
  • 2024_12_NEW_DS_NECKWARMER
  • 2024_12_NEW_DS_WIDE_SLIM_FLOATING_SCREEN
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_ALEZAN_BROWN
  • kh_003d
  • DS_No.8_Luminascreen
  • DS_N8_PLATEFORME_006_B
  • DS_N8_PLATEFORME_005_B
  • DS_N8_PLATEFORME_005_A
  • DS_N8_PLATEFORME_004_B
  • DS_N8_PLATEFORME_003_B
  • DS_N8_PLATEFORME_002_B
  • DS_N8_PLATEFORME_001_B
  • D85_2022 (2)
  • D85_2022 (1)
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_BASALT_BLACK
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_NIGHT
  • 2024_12_NEW_DS_DOOR_ALEZAN_BROWN
  • D85 com_34 av_tom_05
  • D85 com_34 av_tom_02
  • D85 com_34 ar_tom_01
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_BASALT_BLACK_NAPPA_LEATHER
  • 2024_12_NEW_DS_DOOR_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_BASALT_BLACK
  • DS_N8_PLATEFORME_007_A
  • DS_N8_PLATEFORME_006_A
  • DS_N8_PLATEFORME_004_B
  • DS_N8_PLATEFORME_003_B
  • DS_N8_PLATEFORME_002_B
  • 2024_12_NEW_DS_DOOR_BASALT_BLACK_DS_CANVAS
  • 2024_12_NEW_DS_DOUBLE_DECK_CONSOLE
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_BASALT_BLACK_DS_CANVAS
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_FRONT_LIGHT_SIGNATURE
  • 2024_12_NEW_DS_FRONT_ DS_LIGHTBLADE_2
  • 2024_12_NEW_DS_FRONT_ DS_LIGHTBLADE_1
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_05
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_04
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_03
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_02
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_01
  • 2024_12_NEW_DS_EXTENDED _DUOTONE
  • 2024_12_NEW_DS_DS_LUMINASCREEN
  • DS_N8_PLATEFORME_001_A

KÉNYELEM ÉS NYUGALOM

DS ACTIVE SCAN FELFÜGGESZTÉS: az első osztályú kényelemért

A DS N°8 szériában változó csillapítási rendszert kap, amely a szélvédő tetején található kamerához kapcsolódik. Állásérzékelőkkel és 3 gyorsulásmérővel támogatva néhány ezredmásodperc alatt elemzi az útfelületet, és továbbítja az információt egy számítógépnek, amely az egyes kerekekre hat. Ez a vezérlés aktivál egy motoros mágnesszelepet, amely szabályozza az olaj áthaladását az alsó kamrából a lengéscsillapító felső kamrájába (vagy fordítva, attól függően, hogy össze kell-e nyomnia vagy ellazítania). A felfüggesztés tökéletesen és valós időben alkalmazkodik az útfelület egyenetlenségeihez, így a DS N°8 kivételes kezelhetőséget és kényelmet biztosít.

DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY: sokkal több, mint egy head-up display

A talajtól 1,29 m-re beállított rálátás révén a vezető ideális, magas vezetési pozíciót élvez. Emellett a DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY előnyeit is élvezheti, egy kiterjesztett head-up kijelzőt, amely releváns és nem tolakodó információkat tartalmaz, például sebességet vagy térképet, beleértve az útvonalat is. Az útjelző táblák szintén megjelennek a szélvédőn. A DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY egy hatékony és diszkrét másodpilóta.

DS NIGHT VISION

A DS NIGHT VISION javítja az éjszakai láthatóságot a lökhárítóban elhelyezett infravörös kamerának köszönhetően. A DS N°8 így akár 300 m távolságban is észreveszi a gyalogosokat és az állatokat. A rendszer egy üzenetet jelenít meg a digitális műszercsoporton, és a mozgó akadályokat először sárgával, majd pirossal jelzi, hogy figyelmeztesse a vezetőt. A DS NIGHT VISION a fényszórók bekapcsolásakor azonnal működik. Ez a funkció igazi előnyt jelent a közúti biztonság szempontjából, és nyugodtabb éjszakai vezetést garantál.

DIGITÁLIS VISSZAPILLANTÓ

A DS N°8 kettős látószögű digitális visszapillantó tükörrel van felszerelve. Ez úgy működik, mint egy klasszikus visszapillantó tükör, és egy digitális képernyőt is tartalmaz, amely az autó hátuljára szerelt kamerához kapcsolódik. A vezető ekkor széles és teljesen akadálymentes látómezővel rendelkezik, hátsó fejtámlák, tetőoszlopok és utasok nélkül. Az egyik üzemmódból a másikba való váltás egyszerűen a tükör megdöntésével történik az alsó része alatt található kar segítségével.

DS PIXELVISION

A DS PIXELVISION a legkorszerűbb technológiákat (adaptív fényszórók, kanyarkövető távolsági fényszórók, kanyarvilágítás, vakításmentes távolsági fényszórók) integrálja a legnagyobb használati komfort biztosítása érdekében. A DS N°8 külső dizájnjának erős eleme, a DS PIXELVISION az optikájában elhelyezett nyolc „gyémántponttal” tűnik ki. A DS PIXELVISION 400 méteres hatótávolsággal rendelkezik az út leolvasásában, felismeri a többi járművet, megérti a pályájukat, és megvédi őket a vakító fénysugártól, miközben továbbra is hatékonyan megvilágítja az utat.

Az erősen tükröződő tárgyakat, például a közlekedési táblákat izoláló DS N°8 „HIGH BEAM BOOST” funkcióval van felszerelve, amely a távolsági fényszórók közepén erősebb megvilágítást biztosít. Ez az üzemmód automatikusan aktiválódik, ha a sebesség egyenes úton eléri a 80 km/h-t. Ilyen körülmények között a világítási tartomány 520 m-re bővül. 40 és 70 km/h között a kormányszögtől függően további fénysugár világítja meg az út szélét, hogy javítsa a kilátást.

A tompított és a távolsági fényszóró úgy alkalmazkodik, hogy megvilágítsa a kanyar belsejét, követve az autó útját, bármilyen sebességgel is haladjon. Az eredeti DS volt az első sorozatgyártású autó, amely bevezette a kanyarkövető fényszórókat, ezt követte az SM. A DS N°8 megőrzi ezt a technológiát.

A DS PIXELVISION több üzemmódban is működik, amelyek a vezetési helyzettől függően automatikusan bekapcsolódnak a fénynyaláb igazítása érdekében (városi üzemmód, vidéki üzemmód, országúti üzemmód, eső és köd üzemmód).

BIZTONSÁG

Mivel a nyugalom megköveteli a biztonságot is, a DS N°8 a vezetést segítő rendszerek széles választékát kínálja.

DS DRIVE ASSIST 2.0

A DS Drive Assist 2.0 egy újabb lépés a félautonóm vezetés felé. Fejlett félautomata sávváltást kínál, immár a vezető validálása nélkül. A funkció 70 és 140 km/h sebesség között elérhető, az irányjelző bekapcsolásakor automatikusan aktiválódik. Ilyenkor az autó ellenőrzi, hogy nincs-e más jármű a megcélzott sávban, és a szükséges feltételek teljesülése esetén megkezdődik a sávváltás. Ellenkező esetben a vonalak narancssárgán jelennek meg, a rendszer hangjelzést ad ki, és a sávváltást nem teljesül.

A DS DRIVE ASSIST 2.0 a PREDICTIVE ACC funkcióval is kiegészíti. Megtartja az ACC Stop&Go (Adaptive Cruise Control) összes funkcióját, és lehetőséget ad arra, hogy a sebességet az útprofilhoz és a sebességhatárokhoz igazítsák. Lehetővé teszi a vezető számára, hogy több helyzetben kihasználja az ACC funkció előnyeit a nyugodtabb vezetés érdekében. Az eHorizon térképeknek és a szélvédőkamerának köszönhetően a rendszer elemzi az út típusát, amelyen az autó halad (autópálya, országút stb.), a sebességkorlátozást, és felismeri a következő kanyar sugarát is, hogy ennek megfelelően állítsa be a sebességet. A DS N°8 így a kanyar előtt fokozatosan lelassul, majd újra felgyorsul. Ez a funkció körforgalomban és kereszteződésekben is aktív.

A sávtartást segítő rendszer a DS DRIVE ASSIST 2.0-ban is megtalálható. Azonosítja a sodródást, és fokozatosan az ellenkező irányba kormányozza a járművet, hogy a sávjában maradjon. A vonal átlépése az irányjelző aktiválása nélkül sodródásnak minősül, ami kiváltja a rendszer beavatkozását, amely 70 és 180 km/h között aktív. Ez a funkció Európában kötelező, és az érintőképernyőn kikapcsolható.

AKTÍV SÁVVÁLTÁS ASSZISZTENS

Az Active Lane Change Assist a legújabb technológia a holttér észlelésére. Az ultrahangos szenzorokhoz 75 m hatótávolságú radarok kapcsolódnak. A rendszer a külső tükrökbe épített LED-ek felvillantásával figyelmezteti a vezetőt a hátulról közeledő járművekre, és ha a vezető mégis megpróbál sávot váltani, akkor a kormányon kis ellenállást alkalmazva próbálja megakadályozni a veszélyes manővert.

FIGYELMEZTETÉS A FIGYELEM HIÁNYÁRA

A vezető figyelmét felügyelő rendszer két kamerából áll, melyek folyamatosan figyelik a vezető szemeit és viselkedését. A cél a fáradtság, a figyelemzavar vagy az álmosság lehetséges jeleinek észlelése. A kormányoszlop tetején található infravörös kamera figyeli az arcot, a tekintet irányát és a szemhéjakat. A szélvédő tetején elhelyezett kamera érzékeli a jármű 65 km/h feletti sebességnél történő kitéréseit. Figyelem hiánya esetén a vezetőt hangjelzés és a műszercsoporton megjelenő üzenet figyelmezteti.

PARKOLÁSSEGÍTŐ ÉS 360 VISION

A DS N°8 12 ultrahangos érzékelővel van felszerelve, amelyek figyelik a környezetet. Ezeket egy VISIO PARK tolatókamera támogatja a tolatási manőverekhez. A VISION 360 ezt a rendszert 3 további kamerával teszi teljessé, amelyek a hűtőrácsban és az oldalsó tükrök alatt helyezkednek el.

HÁTSÓ KERESZTIRÁNYÚ FORGALOM ELLENŐRZÉSE

A Rear Cross Traffic Alert célja, hogy segítsen biztonságosan tolatni olyan helyeken, ahol a közeledő forgalom (autó, gyalogos, kerékpáros) nem látható. Ehhez a készülék hátsó sarokradarokat használ, két észlelési zónát figyel (jobb és bal oldali 40 m-ig), és 0-tól 10 km/h-ig működik.

HELYTELEN PEDÁLHASZNÁLAT MEGELŐZÉSE

A WPP rendszer érzékeli a gáz- és a fékpedál összetévesztését. A „WPP” rendszer előre- és hátramenetben is működik.

MULTIMÉDIA ÉS KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÁSOK

A DS N°8 megnövelt teljesítményű operációs rendszert, és a használat kényelmét segítő szolgáltatáscsomagot kínál.

“„A magas színvonalú online szolgáltatások ma már a legfontosabb szolgáltatások közé tartoznak Prémium ügyfeleink számára, különösen akkor, ha elektromos autót választanak.

A DS N°8 által kínált kapcsolt szolgáltatások gondtalan elektromos élményt biztosítanak, és segítik ügyfeleinket mindennapi autózásban, akár rövidebb, akár hosszabb útjaik során.”

Agnès Tesson-Faget, DS Automobiles Termékigazgató

DS IRIS SYSTEM 2.0: kézi-, vagy hangvezérlés

A DS Automobiles által használt új generációs multimédiás eszköz hangfelismeréssel vagy a nagy, 16 hüvelykes érintőképernyővel vezérelhető. Ez egy „minden az egyben” szerkezet, amely tartalmaz egy audioeszközt 8 hangszóróval (vagy 14 hangszórós Electra 3D by Focal hifi rendszert), 4 USB-C aljzattal, Bluetooth-kapcsolattal, Apple CarPlay-jel és Android Auto-val. A DS IRIS SYSTEM 2.0 hozzáférést biztosít több csatlakoztatott szolgáltatáshoz is.

A DS IRIS SYSTEM 2.0 nagy teljesítményű, rendkívül intuitív ember-gép interfésszel készült, az okostelefonok szellemében. Az intelligens érintőképernyő két zónával rendelkezik. Az első a vezetőnek dedikált, aki 4 különböző képernyőt is beállíthat, amelyek vízszintesen lapozhatóak és megjelenítik a kívánt widgeteket. A második zóna az első utas számára elérhető, ahol ezúttal függőlegesen gördülnek a különféle információk. A DS IRIS SYSTEM 2.0 flash és RAM memóriája 2-vel, illetve 1,5-tel szorozódott. A képernyő reakciójának sebessége is megduplázódott. A képernyőn folyamatosan megjelenik egy csík, amely minden lényeges információt (külső hőmérséklet, Bluetooth kapcsolat, telefon töltési állapot, idő stb.) tartalmaz, csakúgy, mint a klímával kapcsolatos adatok, amelyek közvetlenül elérhetők maradnak. Többféle hangulat áll rendelkezésre (kék, piros vagy arany árnyalatai), megjelenésük nappali vagy éjszakai módban változik. Ezek az atmoszférák összhangban vannak a márka univerzumával, valamint a DS N° 8 belső tereinek anyagaival, dekorációival és felületkezelésével.

A cikknek még nincs vége.
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!