Egy csillag, négy szem és több ezer alkatrész a Mercedes-Benz klasszikusaihoz

  • A 210-es modell sorozat premierje 1995-ben: Első E-osztály “négyszemű felülettel ”
  • A Sprinter egy teljes járműkategóriát alakít ki
  • További modellek és modellváltozatok 1995-től készen állnak a klasszikus autó tanúsításra
  • A Mercedes-Benz Classic eredeti alkatrészek klasszikusokat tartanak az úton

A csillaggal rendelkező kedvenc autója valóban már esedékes a H rendszámra? Az évek óta viharvert Mercedes-Benz járművek tulajdonosai minden évben csodálkoznak azon, hogy a márka modelljei és modellsorozatai melyik küszöbön találják magukat, hogy klasszikusokká váljanak. 2025-ben először tartoznak a 210-es modell sorozat E-osztálya, a Sprinter első generációja és a 129-es modell sorozatának SL modelljei, valamint a 124-es modell sorozat E-osztályú Coupé-ja.

Az áhított H rendszámtábla egyik előfeltétele a klasszikus autó tanúsítványa a német közúti forgalmi engedélyről szóló törvény (StVZO) 23. szakaszának megfelelően. A 30 éves vagy annál idősebb járművek minősíthetők. Ez a tanúsítvány igazolja a klasszikus jármű jó eredeti állapotát. A H rendszámmal vagy anélkül: szolgáltatásaival a Mercedes-Benz Heritage GmbH jelentős szerepet játszik a klasszikus és a fiatalabb járművek optimális állapotban tartásában a márka története során. Különös figyelmet fordítanak a vezetés és a biztonság szempontjából releváns alkatrészekre. A Mercedes-Benz Classic rendkívül átfogó alkatrész-ellátást kínál világszerte, mintegy 160 000 alkatrészből. Sokan készen állnak arra, hogy 24 órán belül felvegyék 170 ország alig 3000 hivatalos kereskedőjét.

1995. január: A Sprinter a kisteherautók új szinonimájává válik

A Mercedes-Benz Sprinter premierje 1995. január 23-án. Ezen a napon 500 agilis kisteherautó hagyja el a düsseldorfi gyárat a német Mercedes-Benz márkakereskedések számára. Az 1995-ös “kisteherautó ” annyira sikeres, hogy hamarosan a teljes – járműkategóriára kölcsönzi nevét, amelyet köznyelven ismertek, mint “sprinter osztály ”. A kisteherautó különféle tengelytávokban kapható, különböző karosszériaváltozatokkal. Az ajánlat kezdetben három modellből áll, benzin-, dízel- és turbómotorokkal. Az ABS blokkolásgátló fékrendszere, az ABD automatikus fékkülönbsége és a – először egy kisteherautóban – négy tárcsafék alapvető jellemzők.

1995. június: A 210-es modell sorozat E-osztálya “négyszemű felülettel ”

A Mercedes-Benz 1995 júniusában mutatja be a második E-osztályú generációt. A 210-es modell sorozat félreérthetetlen vizuális akcentust állít fel “négy szemű arccal ”. Ez a megjelölés az elülső négy kerek fényszóróból származik. A kínált CLASSIC, ELEGANCE és AVANTGARDE funkciók úttörőek. Az új E-osztály kezdetben négy dízelmotorral kezdődik, négy, öt és hat hengerrel, valamint öt benzinmotorral, négy és hat hengerrel, és az E 420 nyolc hengerrel. 1995 szeptemberében az E 50 AMG csúcsmodellként követi; nyolc hengeres motorjának teljesítménye 255 kW / 347 LE.

1995. március és szeptember: 129. modell sorozat arcmaszkkal és speciális modellel “Mille Miglia ”

A 129-es modell sorozat frissített SL-je 1995 szeptemberében kerül bemutatásra. Ez a Mercedes-Benz sportkocsi ezen generációjának első arcmaszkja. A terv részleteivel kapcsolatos változásokon túl az SL műszaki újítások alá tartozik. Ide tartoznak egy ötfokozatú automatikus sebességváltó és felülvizsgált motorok az SL 500 és SL 600 készülékekben. Az ESP elektronikus stabilitási programja®kérésre elérhető a modell sorozat két legjobb modelljéhez. Speciális jellemzőkként már kaphatók a xenon gázkisüléses izzókkal ellátott fényszórók és az üvegtetővel ellátott keménytető. 1995-ben a Mercedes-Benz bemutatja a W 129 SL speciális modelljét “Special Edition ” Mille Miglia stílusú elemekkel, amelyekből 630 járművet gyártanak. A “Mille Miglia ” modell még exkluzívabb. A klasszikus autók híres rendszerszintű hajtásának támogató járművé alakítva, csak tíz egységet gyártanak a Special Edition alapján.

1995. október: közepes méretű van Vito

A Vito a Mercedes-Benz közepes méretű szegmensében található új kisteherautó neve. A 638 modell sorozatot 1995 októberében mutatják be Madridban. A Sprinter alatt besorolt haszongépjármű 1996 márciusától kapható Németországban. Az ajánlat három funkciós verziót és négy motort tartalmaz.

Modellváltozatok és arcmaszk 1995-ben

1995 folyamán az új modellek kiegészítik a Mercedes-Benz személygépkocsi-sorozatot. 1995 januárjától Németországban is elérhető a 124 modellsorozat E 200 Coupé, amelyet korábban Olaszországba, Görögországba és Portugáliába exportáltak. A 202-es modellsorozat C-osztályát 1995 szeptemberében felülvizsgálják, és kibővített motor-választékkal látják el.

Valódi alkatrészekkel a klasszikus úton marad – Érték szempontjából hiteles és stabil

Akár az E-osztály második generációja, a 129-es modell sorozat SL-je, az első Sprinter vagy más klasszikusok a csillaggal: A Mercedes-Benz Classic eredeti alkatrészei a márka klasszikus autóinak széles választékát kínálják. . A szolgáltatás a legmagasabb minőséget és eredetiséget jelenti az utolsó részletekig. Így a Mercedes-Benz Heritage GmbH jelentős mértékben hozzájárul a márka klasszikusainak hiteles állapotának fenntartásához hosszú távon.

Az itt bemutatott járművek alkatrészeinek válogatása:

  • A 210-es modell sorozat E-osztályához a hűtőrács (cikkszám A 210 880 00 83, EUR 755,67), bal oldali fényszóró (cikkszám A 210 820 03 61 64, EUR 594,79), jobb oldali fényszóró (cikkszám A 210 8 Az E 50 AMG-hez rendelkezésre álló alkatrészek közé tartozik a bal első katalizátor (cikkszám HWA 210 490 03 19, 1 485,95 EUR), a bal első féktárcsa (cikkszám HWA 210 421 01 12, EUR 481,62) és a jobb első féktárcsa (cikkszám HWA 2
  • A Sprinter pótalkatrész-portfóliója magában foglalja például a motorháztető rácsát (cikkszám A 901 830 02 18, EUR 18,09), a jobb oldali fényszórót (cikkszám A 901 820 06 61, EUR 328,15) és a bal oldali fényszórót (részszám A 901 82 55,12 EUR) és a bal hátsó lencse (cikkszám: A 000 826 18 56, 55,12 EUR).
  • A 129 modell sorozat arccal emelt SL-jére 1995 szeptemberétől kezdve, többek között a radiátor (cikkszám A 129 500 01 03, 797,82 EUR), az első jobb oldali sárszárny (cikkszám A 129 880 04 18, EUR 957,95), az első bal oldali sár 957,95 EUR) és a szélvédő (cikkszám A 129 670 09 01, 1 003,57 EUR) rendelkezésre áll.
  • Például a 124 modell sorozat E 200 Coupé esetében a nyolc lyukú felni 6,5 x 15 (cikkszám B 664 700 85, EUR 240,00), az első tengelyrugó (A 124 321 19 04, EUR 167,22) és a Mercedes csillag 1
  • A 202-es modellsorozat arccal emelt C-osztályához, sok más alkatrész mellett, a mechanikus ötfokozatú sebességváltó fogaskereke (cikkszám A 202 267 01 11 9C 05, 220,39 EUR), a jobb oldalon található kormánycsukló ( alkatrészszám A 202 330 01 20, 338,45 EUR) és a bal oldali kormánycsukló (cikkszám A 202 330 00 20, 338,45 EUR) rendelkezésre áll.

Az összes megadott ár Németország számára ajánlott kiskereskedelmi árak, és 19% -os hozzáadottérték-adót tartalmaznak. A megadott Mercedes-Benz Classic eredeti alkatrészek és más Mercedes-Benz Classic eredeti alkatrészek a következő címen találhatók: teilesuche.mercedes-benz-classic.com

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!