Egy különleges kiadású Ferrari Testa Rossa J szerepel majd a 2022-es ezüst évfordulós Bonhams Quail Lodge aukción
A 2022-es Pebble Beach Edition Ferrari Testa Rossa J kalapács alá kerül a Bonhams „The Quail Auction”-on, még ebben a hónapban.
A Pebble Beach Edition Ferrari Testa Rossa J egy nagyon különleges egyedi kiadás, amely Bianco Cervinoban fejeződött be kék csíkokkal, a „Lucybelle II” (0732TR alváz), az 1958-as Le Mans-i 24 órás autónak állít emléket.
A Testa Rossa J a Ferrari 250 Testa Rossa gyönyörű, teljesen elektromos, 75%-os méretarányú reprodukciója.
Az autót a Ferrari Classiche eredeti rajzai alapján fejlesztették és kézzel készítették
Augusztus 19-én, 11:00-kor (PDT) a telket tartalék nélkül kell eladni (90 000 USD – 120 000 USD), az eladásból származó teljes nyereséget a The Little Car Company a The Pebble Beach Company Alapítványnak ajánlja fel.
A 2022-es Pebble Beach Edition (51. tétel) további információért látogasson el: https://www.bonhams.com/auction/27509/lot/51/2022-ferrari-testa-rossa-j-by-the-little -autó cég/
A Ferrari Testa Rossa J-ről további információért látogasson el: www.testarossaj.com/
A médiatartalmakért látogassa meg: https://bit.ly/Ferrari_TRJ
A 2022-es Pebble Beach Edition Ferrari Testa Rossa J, az 1958-as Le Mans-i 24 órás 250 Testa Rossa („Lucybelle II”) 75%-os másolata a Silver Anniversary Bonhams Quail Lodge aukción, amelyre ebben a hónapban kerül sor. A Testa Rossa J a híres klasszikus korlátozott példányszámú mása, amelyet elektromos motor hajt, és a Ferrari és a motorsport történetének egyik legikonikusabb és legsikeresebb autójának hű reprodukciója. Ez lesz az első Testa Rossa J, amely valaha is megjelenik az aukción, lehetővé téve a sikeres licitáló számára, hogy megugorja az egész éves várólistát.
A szigorúan 299 járműre korlátozódó Ferrari a projekt minden aspektusát vezette, együttműködve a The Little Car Company-val, a brit székhelyű céggel, amely hivatalosan engedélyezett méretarányos autók gyártására szakosodott. A Ferrari Classiche részlege által szállított eredeti rajzok alapján kifejlesztett és kézzel készített, beszkennelt és digitálisan újraalkotott, valamint a Ferrari Centro Stile tervezési felügyelete mellett minden Testa Rossa J kézzel vert alumínium panelekkel készül, tisztelegve minden szempontból. az eredeti 250 Testa Rossa, beleértve az ikonikus „pontonsárvédőket”.
Ferrari 250 Testa Rossa
Az 1950-es és 1960-as években a 250 Testa Rossa az egyik legnagyszerűbb Ferrari, amely az 1950-es és 1960-as évek kulcsfontosságú pályás főszereplője volt, amely kitűnik hosszú kitüntetéssel és hosszú élettartamával. Az autó története során mintegy 18 győzelmet aratott, és három sportkocsi-világbajnoki címet szerzett 1958-ban, 1960-ban és 1961-ben. Ez az egyetlen Ferrari, amely négyszer – 1958-ban, 1960-ban, 1961-ben és 1962-ben – nyerte meg a Le Mans-i 24 órás versenyt. figyelembe véve a 330 TR-t – az utolsó evolúció).
A 2022-es Pebble Beach Edition – „Lucybelle II” – 0732TR alváz
Ez a különleges példa, egy egyedi különleges kiadás, a „Lucybelle II”-nek (0732TR alváz) állít emléket, amely az amerikai pilóta, Ed Hugus – egy Pebble Beach-i lakos – és Ray „Ernie” Erickson autója volt az 1958-as Le Mans-i versenyen. 24 óra „22” rajtszám alatt. A Bianco Cervino eredeti, kék csíkokkal ellátott festési sémáján a „22” számmal ez lesz az egyetlen Ferrari Testa Rossa J világszerte, amely ezt a festést viseli. Az autó a korhű versenylámpákkal is büszkélkedhet, az autó egyik oldalán kézzel festett „Lucybelle II”, a másikon pedig az Amerikai Egyesült Államok zászlója.
A Ferrari és a The Little Car Company gondoskodott arról, hogy a termék a lehető leghűbb legyen elődjéhez. Az eredeti jellemzők, amelyeken átmentek, ugyanaz a kormányzási és felfüggesztési geometria, amely hiteles kezelhetőséget biztosít. Az eredeti Borrani ötvözetekhez illeszkedő, átméretezett drótkerekekkel is rendelkezik, és Pirelli Cinturato abroncsokkal vannak bevonva a teljes hitelesség érdekében.
Az autó minden elemén a részletekre való odafigyelés páratlan, az eredeti Ferrari 250 Testa Rossa kivitelezéséből merítve. A festés megegyezik a Ferrari jelenlegi közúti autókínálatával, csakúgy, mint az első jelvény. Az első lámpák, a hátsó féklámpák és a kürt teljesen működnek.
Belül az autó ugyanolyan kitűnő, és minden részletre odafigyel. Ez a példa egy vadonatúj autó, amelyet a 2022-es Bonhams Quail Lodge aukción ajánlottak fel a műszerfalon, amely „1/1 – 2022 Pebble Beach Edition”-ként jelöli. Az ülések pazar vörös bőrrel díszítettek, amelyek ugyanazoktól a cserzőüzemektől származnak, amelyek a Ferrarit is szállítják a közúti autóikhoz. Az ülések az eredeti „Lucybelle II” Testa Rossa-hoz illeszkednek, egészen a fehér csövekig. Eltávolították a sebességváltó alagútját, és a két eredeti ülést olyan ülésekre cserélték, amelyekben felnőtt és fiatal is elfér. A kormányt az eredeti autó kormányához hasonlóan a Nardi szállítja a világ legkisebb gyorskioldó kormányrendszerével, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy megkönnyítse a vezető beszállását az autóba. Eközben a klasszikus számlapokat átdolgozták, és az elektromos autókban betöltött új szerepüknek megfelelően újrahasznosították, de megtartották az eredeti dizájnt és betűtípusokat. Az olaj- és vízmérők az akkumulátor- és a motorhőmérsékletet figyelik, míg az üzemanyagszint-mérő mostantól az akkumulátor-mérő, a fordulatszámmérő pedig a sebességmérő. Van még egy teljesítménymérő is, amely a visszatápláló fékezés szintjét is mutatja.
A műszerek mellett található a gyönyörűen megtervezett Manettino, amelyet a Ferrari 812 Superfastban használtak ihlettek, és amely lehetővé teszi a vezető számára, hogy módosítsa az autó vezetési módját. A különböző képességű és korú vezetők számára négy vezetési módot gondosan kifejlesztettek, hogy a vezetési élmény a lehető legbiztonságosabb legyen:
• NOVICE ÜZEMMÓD: 1kW / 24 km/h
• KOMFORT ÜZEMMÓD: 4kW / 40 km/h
• SPORT ÜZEMMÓD: 10 kW / 80 km/h
• VERSENY ÜZEMMÓD: 12kW / 80 km/h
A pedálok az F8 Tributo-tól származnak, a pedálokat pedig a Pirelli, a Ferrari hivatalos műszaki partnere szállítja a kézzel készített 12 hüvelykes drótkerekekre. A felfüggesztésről Bilstein tekercses lengéscsillapítók és egyedi rugók gondoskodnak, amelyeket a Ferrari tesztbúvárai finomhangoltak és aláírtak a maranellói Fiorano tesztpályán.
Az elektromos motort tápláló három akkumulátor az autó elején található, és vezetési stílustól függően körülbelül 90 km-es hatótávolságot biztosít. Az akkumulátorokhoz az első motorháztető alatt lehet hozzáférni, miközben az autót ott is lehet tölteni, ahol korábban a tanksapka volt.
Ben Hedley, a The Little Car Company vezérigazgatója elmondta: „A Little Car Company megtiszteltetés, hogy támogathatja a Pebble Beach Company Alapítványt az idei Bonhams Quail Lodge aukción a 2022-es Pebble Beach Edition Ferrari Testa Rossa J eladásával. , „Lucybelle II”. Az autós naptár egyik legelismertebb és legelismertebb eseményeként büszkék vagyunk arra, hogy felajánlhatjuk ezt a csodálatos elismerést, és nagyon izgatottak vagyunk, hogy ez az egy az egy autó pénzt gyűjt egy méltó cél érdekében.
„Ez a gyönyörű Testa Rossa J tökéletes példája annak a fenomenális részleteknek és kézi kivitelezésnek, amelyet csapatunk e lenyűgöző autók gyártása során szentel.”
A fürj aukcióra augusztus 19-én 11:00-kor kerül sor (PDT), a „Lucybelle II” eladásából származó teljes nyereséget a The Little Car Company a The Pebble Beach Company Alapítványnak ajánlja fel. Az 51. tételt tartalék nélkül kell eladni (90 000–120 000 USD). A 2022-es Pebble Beach Edition (51. tétel) további információért látogasson el: https://www.bonhams.com/auction/27509/lot/51/2022-ferrari-testa-rossa-j-by-the-little -autó cég/
A szigorúan limitált szériás Ferrari Testa Rossa J-vel kapcsolatos további információkért, vagy a saját konfigurálásáért látogasson el a következő oldalra: https://www.testarossaj.com/