Egyedi, fém Ferrari 250 GTO RC autó
A hihetetlenül részletes karosszéria mellett az autó keretét is kézzel építették
Ha pihenni és lazítani kell, az egyik módja annak, hogy figyelje, hogy valaki kézzel készít egy Ferrari 250 GTO távirányítású replikáját.
Az építkezés az autó űrkeretével kezdődik, amelyet teljesen kézzel készítettek fémcsövek hajlításával és hegesztésével. Ez a keret később lesz a karosszériapanelek alapvető támogatása. Ezután hasonló módszert alkalmaztak ál-kipufogócsövek készítésére, amelyek még hamis füstöt is fújnak belőlük.
Miután ezt megtették, a keretet az alvázra szerelték, amely egyetlen fém U-csatornából állt, amelyet az első és a hátsó alvázhoz rögzítettek. Az alvázhoz egy középső hajtótengely, első és hátsó differenciálmű és munkafelfüggesztés is tartozik, bár az egyes sarkok kettős ütései kissé túlterheltek lehetnek a jármű vezetésének fajtája szempontjából. A realizmushoz hozzáadódnak a műmotor burkolata, valamint a hangszórók, amelyek szimulált motorzajt bocsátanak ki, mivel a jármű elektromos.
A karosszéria még lenyűgözőbb, mint az alváz és a keret. Az összes panelt kézzel vágták és megverték, majd hegesztették a keretbe, hogy a FerrariA ‘ ikonikus görbéi az élethez. Miután a karosszéria a járművön volt, vágásokat végeztek, például a motorháztetőt, a csomagtartót és a hátsó ablakot. Ezután forrasztót adtak hozzá, hogy kitöltsék a panelek réseit, majd csiszolták, hogy mindent kiegyenlítsenek. Ezután a szellőzőnyílásokat kivágták, majd belső szakaszukat a helyükre hegesztették, hogy valódi csatornák legyenek, ahelyett, hogy a karosszéria lyukait tolják fel. Végül, hasonló módszerrel, a fényszóró vödröket és a rácsbetéteket is hozzáadtuk.
carscoops