Egyre nagyobb a forgalom a városokon belüli ügyfélszolgálatokon
A díjköteles utak főként a településeken kívül haladnak, de egyre nagyobb az igény, hogy az útdíjfizetéssel kapcsolatos ügyeket városon belül tudják intézni az ügyfelek – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. keddi közleményében.
A társaság felidézte: ehhez az elváráshoz igazodva döntöttek úgy tavaly, hogy nemcsak autóval, hanem tömegközlekedéssel, kerékpárral vagy gyalog is jól megközelíthető helyszínekre viszik ügyfélszolgálataikat.
Tavaly szeptemberben nyitotta meg a NÚSZ a 19. kirendeltségét Budapest belvárosában, a Rumbach Sebestyén utcában, ahol a nyitás óta eltelt egy évben csaknem négyezren fordultak meg, és rövid időn belül meg kellett duplázni az ügyfélkiszolgálási kapacitást. A 19 ügyfélszolgálat közül a nyolcadik legforgalmasabb lett a belvárosi iroda.
A közlemény szerint a NÚSZ minden évben a Pest megyei e-matricából értékesíti a legtöbbet, idén az év első nyolc hónapjában csaknem 1,1 millió fogyott ebből a típusból.
A vidéki ügyfélszolgálatok közül továbbra is az egyik legnépszerűbb a székesfehérvári, amely szintén egy éve nyitott a városban, korábban az M7-es autópálya 59-es kilométerszelvényénél található pihenőben működött. Az útdíjfizetési szolgáltató szerint a növekvő forgalom azt mutatja, hogy az ügyfelek számára kedvező volt a döntés.
Az éves megyei e-matricák értékesítésében Fejér megye áll a második helyen az országos rangsorban, idén az első nyolc hónapban több mint 220 ezer Fejér megyei matricát vásároltak az autósok.
További közlekedési híreink:
http://egyszermarlattamautot.hu/category/kozlekedes/