Egyre nagyobb az igény az autómotorok tisztítása iránt

Franchise-hálózatának jelentős bővülésére, 2020 végére 50 millió forintos bevételre számít az autómotorok tisztításával  foglalkozó TerraCLEAN Magyarország és Kelet Európa Kft., amely három-öt év alatt egymilliárd forintos árbevétel elérését célozta meg – közölte a társaság az MTI-vel.


    A közlemény szerint a TerraCLEAN  fő profilja a belső motortisztítás és EGR rendszer, valamint részecskeszűrő tisztítás, amelyre egyre nagyobb az igény, és nem csak a prémium kategóriában. A koronavírus-járvány miatt az elmúlt hónapokban leállított autókban erősebb lehet a koromlerakódás, amely csökkenti a motorok hatásfokát – írták.


    A cég által alkalmazott technológia, a TerraClean brand és szabadalom hivatalos tulajdonosa a mintegy 2 milliárd dolláros árbevételű, amerikai Harbour Group.


    A TerraClean leszerelés nélkül juttat hab formátumú tisztítót a részecskeszűrőbe, amely kémiai úton eltávolítja a lerakódott koromszennyeződéseket.


    Magyarországon 2019 márciusában jelent meg a technológia, a cég első évi bevétele még csupán 4-5 millió forint volt, amelyet egy 25 millió forintos beruházás előzött meg. Tavaly nyáron szerződtek az első franchise-partnerrel, és ősszel beindult a központi TerraClean szerviz Dunakeszin. Idén már 6 partnerrel kötöttek szerződést, az első negyedévi árbevétel elérte a 13 millió forintot – ismerteti Nyolcas-Kállai Norbert alapító-tulajdonos a közleményben.


    Hozzáteszi: 2020 végére szeretnék elérni az 50 milliós árbevételt, valamint azt, hogy több mint 30 partnerük legyen a franchise-hálózatban. Hosszú távú céljuk pedig az, hogy három-öt év alatt 100-120 partnerből álló hálózatot hozzanak létre.