Egyre többen tájékozódnak online az e-matricáról telefonálás helyett
Egyre többen tájékozódnak online az e-matricáról telefonálás helyett – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint a NÚSZ ügyfélszolgálatain évente több mint 25 ezer eset a rendszám elírásából, téves felségjelzésből és kettős matricavásárlásból adódik, pedig ezek a tévesztések, ahogyan akár a pótdíjak is, az autópálya-matrica vételekor kellő odafigyeléssel, vagy a hivatalos e-matrica-lekérdező felületen időben történő ellenőrzéssel megelőzhetők lennének.
Emlékeztettek, hogy fél évvel ezelőtt, január 17-én indította el a NÚSZ Zrt. az online e-matrica-lekérdező szolgáltatását a nemzetiutdij.hu oldalon. A szolgáltatás célja, hogy segítse a gyorsforgalmi utak használóit, hogy egyszerűen és gyorsan tudjanak tájékozódni arról, van-e a gépjárművükön érvényes e-matrica.
Havonta több mint 60 ezer lekérdezést indít az utazóközönség a >>>