Elektromosan támad a Honda a Genfi Autószalonon

A 2020-as Genfi Autószalonon kel életre a Honda által kidolgozott e:TECHNOLOGY

Az e:Technology márkanév alatt futó műszaki innovációk a márka elektromos és mobilkommunikációra képes modelljeiben mutatkoznak be a 2020-as Genfi Autószalonon
Az európai seregszemlén debütál az e:HEV hibrid hajtásláncra épülő, vadonatúj Jazz is
Szintén itt találkozhat a közönség elsőként a Jazz Crosstar modellváltozattal
A Honda sajtótájékoztatója 12.00-kor veszi kezdetét

Megannyi újdonsággal vág neki a 2020-as Genfi Autószalonnak a Honda. A japán iparóriás kiállítási területén nemcsak a vadonatúj Jazzt és Jazz Crosstart tekinthetik meg a látogatók, hanem a vállalat legújabb elektromos termékeit, valamint az energiagazdálkodáshoz fűződő innovatív megoldásait is. Mindez egyet jelent az e:TECHNOLOGY márkanév bevezetésével, ugyanis a jövőben ez szerepel majd minden olyan Hondán, ami az elektromos közlekedéshez, illetve az energiafelhasználáshoz és a modern életvitelhez kapcsolódik.

Az új Jazz mellett a tisztán elektromos üzemű Honda e is jelen lesz a svájci kiállításon, így már két modell is megcsodálható azon hat közül, amelyet a Honda – az elektromos átállás jegyében – 2022-ig bevezetni készül az európai piacon.

A vadonatúj Honda Jazz

A Genfi Autószalon ad otthont a vadonatúj Jazz európai premierjének, ekkor találkozhatnak először az öreg kontinens lakói a két villanymotoros e:HEV technikára épülő következő generációval, amelyet – a modell történetében először – kizárólag hibrid hajtáslánccal értékesít itt a márka. Az ikonikus kompaktot tetőtől talpig áttervezték a Honda szakemberei, így olyan városi autó érkezett a szegmensbe, amelyet kivételes hatékonyság és kimagasló használati érték jellemez.

Letisztult stílusban fogant karosszériája a maga időtlen szépségében tárja elénk a Jazz semmivel össze nem téveszthető formavilágát. Az új, kifinomult kontúrok határolta kocsitest még szerethetőbbé teszi a típust, és nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a kényelmet és a praktikumot illetően is új mércét állíthasson a kategóriában.

Az ösztönösen kezelhető, vadonatúj fedélzeti információs rendszer tökéletesen beleillik a vezetői környezetbe, s mivel mobilkommunikációra is képes, az utasok állandó kapcsolatban lehetnek a külvilággal. Kényelmüket szolgálja a mesterséges intelligencián alapuló Honda Személyi Asszisztens is, amit a Honda e-ben ismerhettek meg az autósok.