Erős, modern, jól struktúrált termékpaletta

A 2016 óta bevezetett 6 új modellnek köszönhetően a Citroën megújult termékpalettával jelentkezik, mely nemcsak erős és dinamikus, de egységes is. Ennek gyümölcseként a márka 2018-ban hétéves rekordot döntött az európai eladások terén. Ezt olyan sikeres modelleknek köszönheti, mint a márka best-sellerének számító, immár több mint 730 000 eladást számláló C3, a több mint 260 000 példányban eladott C3 Aircross SUV, a 180 000 példányban elkelt Berlingo vagy a C5 Aircross SUV, melyből Európában kevesebb mint egy év alatt több mint 100 000 darab talált gazdára. Megannyi különleges formatervű, egyedülállóan kényelmes modell.

A dinamikus előretörést az is elősegítette, hogy az ikonikus márka 2019-ben ünnepelte századik születésnapját. A Citroën 1919 óta folyamatosan bizonyítja, hogy egy merész, kreatív és emberközpontú márka. Gazdag hagyománya és legendás modelljei alapján méltán lopta be magát az emberek szívébe.

https://egyszermarlattamautot.hu/2020/01/08/a-citroen-a-98-brusszeli-autoszalonon/