Értékesítési növekedés a BMW X modellcsaládban és a luxusszegmensben
A BMW márka 2019-ben 2 168 516 darab új autót értékesített világszerte, amely a 2018-as mutató tükrében 2 százalékos fejlődés és új éves eladási rekord. E kimagasló teljesítményhez jelentős mértékben hozzájárultak a BMW X modellcsalád új és továbbfejlesztett tagjai, amelyeket az előző évi eladási mutatóhoz képest tavaly összességében 21 százalékkal több ügyfél rendelt meg. Szám szerint ez 958 732 darab BMW terepjárót jelent. Az új BMW 8-as sorozatnak, az új BMW 7-es sorozatnak és az első BMW X7 debütálásának köszönhetően a bajor prémiumgyártó a luxusszegmensben is kiugró mértékű, 66 százalékos eladási növekedést produkált, amely a január és december közötti időszakban világszerte 105 331 darab eladott luxusautót jelent. A BMW Group célja, hogy 2020-ban a luxusszegmensben elért 2018-as értékesítési mutató kétszeresét abszolválja.