Ezt az elektromos rollert a Williams egykori F1-es mérnökei tervezték, ára 2700 dollár
Bo szerint az egy darabból álló alvázának köszönhetően az M e-roller több akkumulátort, több biztonsági felszerelést és több technológiát képes beépíteni a kis testébe anélkül, hogy bonyolultabbá tenné a dolgokat a motoros számára.
A világ tele van az e-rollerekkel, és mégis, annak ellenére, hogy sok van az utcán, úgy tűnik, mindegyik ugyanúgy néz ki. Bo vállalta a kihívást, hogy megváltoztassa a játékot innovatív, gondosan megtervezett e-robogójával, az M.
Mennyit lehet újítani egy ilyen egyszerű eszközön? Nos, Bo-t két mérnök alapította, akik korábban a Williams F1 Advanced Engineeringnél dolgoztak, valamint egy tervező, aki korábban a JLR-nél dolgozott. Tehát mindent megtettek, hogy valóban megbirkózzanak ezzel a kérdéssel.
Ötletes módon az első dolguk az volt, hogy leegyszerűsítsék azokat az alkatrészeket, amelyekkel a versenyzők kommunikálnak. Ahelyett, hogy alapból, hosszú kormányoszlopból és kormányból építették volna a robogót, a csapat az alapot és a függőleges részt egyetlen alvázelemben egyesítette.
Ezt Monocurve dizájnnak hívják, és van néhány előnye. Kovácsolt alumíniumból készült, erős, egytestű felépítése ergonomikusabb kialakítást biztosít. Erős, mozdulatlan függőleges részt is biztosít a versenyzők számára, amelyre akár 10 kg-os táskákat is rögzíthetnek.
„A lovasokkal végzett kutatásunk azt fedezte fel, hogy az emberek többsége ritkán vagy soha nem hajtja össze e-robogóját” – mondta Harris Wills, a Bo társalapítója és műszaki igazgatója. „Tehát tudatosan úgy döntöttünk, hogy bevezetjük a Bo M-et egy töretlen, egytestű, egytestű alvázzal, és megszüntetjük ezt a gyengeségforrást.”
Mivel a kormányoszlop most a Monocurve alvázon belül van, ez azt jelenti, hogy a táska súlya nincs hatással a kormányzási teljesítményre, és nem löki le a versenyzőket a pályáról. Ez a döntés azt is lehetővé tette a vállalat számára, hogy több technológiát csomagoljon az M-be, például a Safetsteer rendszert.
Az alváz belsejében elrejtett rendszer egy pár egyedi, felcsavart torziós rugót használ, amelyek segítenek a kormányzás visszaállításában egy kanyar után. Bo azt mondja, hogy ez a rendszer segít a kormányzás intuitívabbá tételében a kezdő motorosok számára, és kevésbé vadul az ütésektől, ami magabiztosabb vezetést eredményez, függetlenül a tulajdonos tapasztalati szintjétől.
A motorosok kényelmének megőrzése érdekében az alváz alján egy „Airdeck” található, amelyre fel lehet állni. Az elasztomer lábpárna ugyanabból a rezgéscsillapító habból készült, mint a csúcskategóriás tornacipők, amely felfüggesztés nélkül szívja fel az ütéseket, ami Bo állítása szerint nem működik túl jól egy robogón.
Végül a nagy Monocurve alváz azt jelenti, hogy a gyártó több akkumulátort tud elrejteni az M-ben. Ez azt jelenti, hogy a robogó hatótávolsága akár 50 km, végsebessége pedig akár 35 km/óra is lehet. h). A dombos bristoli székhelyű Bo a motort is úgy hangolta, hogy az meredek lejtőket is nehézségek nélkül tudjon kezelni.
Hogy a lehető legmesszebbre jusson, a hátsó fék teljesen regeneratív, míg az első fék dob. Ez szabad kezet ad a versenyzőknek, hogy a lehető leghatékonyabban vagy a lehető leggyorsabban lassítsanak, attól függően, hogy milyen helyzetbe kerültek.
22 kg-ra billentve a mérleget, az M akár 100 kg súlyú versenyzőket is elbír. Most, hogy a gyártás megkezdődött, Bo azt mondja, hogy a roller 2249 GBP-ba (jelenlegi árfolyamon 2726 USD-ba) kerül a versenyzőknek. A tervek szerint novemberben érkeznek meg az első kiszállítások az előrendelésekből.