Fekete Giorgioval, Spotify csatornával és zenehallgatós nyereményekkel indítja a novembert a BKK
A zenehallgatás köré húzta fel legújabb kampányát a BKK: Fekete Giorgio, a Carson Coma énekese összeállított egy listát a BKK most induló Spotify csatornájára a kedvenc „utazós” dalaiból, illetve saját, közösségi közlekedéssel kapcsolatos gondolatait, élményeit is megosztja a kampány digitális csatornákon megjelenő kisfilmjében. A BKK Mastercarddal közösen egy nyereményjátékot is indít a kampány keretében: aki november 1. és december 9. között Mastercard bankkártyával vásárol bérletet a BudapestGO-ban, és regisztrál, értékes nyereményeket – köztük fül- és fejhallgatót, valamint okostelefont – nyerhet, hogy zenével még teljesebb legyen az utazás élménye.
Különleges meglepetéssel rukkol elő idén novemberben a közösségi közlekedést használók számára a BKK. A társaság elindítja saját Spotify zenei csatornáját, amelyet folyamatosan bővíteni fog tematikus, utazáshoz köthető listákkal. Több mint hárommillió utazás történik nap mint nap közösségi közlekedéssel Budapesten, ez pedig hárommillió célt is jelent – a BKK küldetése, hogy ne csak időben érkezzen oda mindenki, ahol dolga, feladata, öröme van, hanem hogy az utazás minél jobb élményt is jelentsen.
Az inspirálódáshoz a társaság felkérte Fekete Giorgiot, hogy gyűjtse össze, mit hallgat legszívesebben, amikor közösségi közlekedéssel utazik. Az énekes a BKK számára összeállított listája már elérhető a BKK Spotify-oldalán, amelyhez a társaság a Mastercarddal közösen most egy nyereményjátékot is indít:
Azok, akik november 1. és december 9. között Mastercard bankkártyával vásárolnak bérletet a BudapestGO-ban, és regisztrálnak az alábbi oldalon legkésőbb december 11-ig, Galaxy Buds3 Pro fülhallgatót vagy akár egy Mastercard x MOJO Dynamite BT fejhallgatót és egy Galaxy Z Fold6 telefont is nyerhetnek.
Regisztrálni csak érvényes bérlettel lehet. További részletek az alábbi oldalon.
Budapesti Közlekedési Központ