Felújította a szegedi vasútállomás ügyfélcentrumát a MÁV-START
A szegedi vasútállomáson modern, színvonalas ügyfélcentrum fogadja az utasokat, akik itt számos utazással kapcsolatos ügyet tudnak elintézni, nemsokára pedig sorszámhúzó automata segíti majd a gördülékenyebb kiszolgálásukat.
A több mint százéves állomásépületben működő ügyfélszolgálat a felújításnak köszönhetően október első felében visszaköltözhetett korábbi helyére a földszinti üzlethelyiségéből, nem sokkal később pedig a nemzetközi pénztár is csatlakozott hozzá.
A MÁV-START megújult ügyfélcentrumában az állomáson naponta megforduló több mint 4200 fizető utas komfortosabb és modernebb környezetben intézheti az ügyeit. A földszinti ügyfélcentrumban működő ügyfélszolgálati és nemzetközi pénztárak mellett az emeleti csarnokban még további három-négy pénztárablaknál van lehetőség a jegyek megvásárlására. Valamint az emeleti csarnokban két darab bankkártyás jegyautomata üzemel.
Az ügyfélcentrumban a belföldi és nemzetközi utazástervezés, az azt követő elővételben történő menetjegyváltás, a panaszkezelés, és a csomagmegőrzés mellett igénybe vehetők a következő szolgáltatások:
- belföldi és nemzetközi díjszabási információk, menetdíjak igazolása;
- csatlakozásmulasztás, vonatkésés és az utazás megszakításának, lemondásának igazolása;
- díjmentes jegycserék intézése;
- a vasúthálózaton bekövetkező rendkívüli eseményekor, késésekkor a menetjegy másik vonatra történő érvényesítése;
- START Klub kártya megrendelése és átvétele;
- díjmentes helyjegyek kiadása a START Klub kártyával rendelkező ügyfelek részére;
- ajándéktárgy értékesítés;
- talált tárgyak kezelése;
- utánfizetéssel, pótdíjazással kapcsolatos ügyek teljes körű intézése;
- 24 órán belül jelentkező csoportok utazásának elszámolása;
- menetkedvezmények elszámolása;
- ügyfélkódok előállítása és számlamódosítás.