Fenntarthatósági kihívások teljesítésére ösztönöz a HUMDA
Zöld Életre Valók néven indítozz fenntarthatósági kampányt március 21-én a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt., a programban napi rendszerességgel tesznek közzé a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakat – közölte az ügynökség az MTI-vel.
A kampány négy fő téma köré épül: fenntartható közlekedés, étkezés, fogyasztás és hulladékgyűjtés.
A zoldeletrevalok.hu címen elérhető webapplikációban izgalmas feladatokat lehet teljesíteni és többek között elektromos kerékpárokat, rollereket, valamint fél éves elektromos autóhasználatot lehet nyerni. Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a Zöld Életre Valók roadshow-n is növelhetők – közölték.
A résztvevők április 30-ig szabadon választhatnak élethelyzetük szerint a környezettudatossági kihívásokból, melyek teljesítéséért pontokat gyűjthetnek. Minél több pontot gyűjt össze valaki, annál nagyobb eséllyel indulhat a főnyereményekért. Egy elektromos autó féléves használatra, hat elektromos kerékpár, valamint húsz elektromos roller is hazavihető a kampány végén. Ezek mellett kisebb heti ajándékokat is nyerhetnek a webapplikáció felhasználói, például lakásban is használható mini okoskertet, napelemes hátizsákot vagy vízszűrős kulacsot.
A játékszabályzat, valamint a további részletek a zoldeletrevalok.hu címen elérhető webapplikációban tekinthetők meg.