Fényes megjelenés
A LIQUI MOLY átdolgozott autóápolási termékcsaládja a végfelhasználók számára nyújtott előnyökre összpontosít, és mostantól a világ minden táján elérhető.
Ha az autó nemcsak tiszta, hanem fényes is lesz, akkor biztos, hogy a LIQUI MOLY ápolótermékét használták. A német autóipari vegyszerspecialista teljes körűen felújította autóápolási termékcsaládját – és az ügyfelek szerte a világon profitálnak ebből: Az új termékek néhány ország kivételével most már a világ minden táján elérhetők.
A relaunch-csal a LIQUI MOLY bebizonyítja szakértelmét és innovatív erejét az autóápolás minden területén. Günter Hiermaier ügyvezető hangsúlyozza: „Új autóápolási termékcsaládunkkal kifejezetten a barkácscikkek területére összpontosítunk. Az autó megjelenése és állapota sokak számára nagyon fontos. Ápolják és gondozzák szent vasukat, és ehhez a megfelelő termékeket biztosítjuk a számukra.”
Az ablakokra, fényezésre, gumiabroncsokra és belső térre felosztott terméksorozat középpontjában az ügyfél számára nyújtott előnyök állnak. A vállalat az autóápolási termékek mintegy felét újonnan vezette be a kínálatába, vagy átdolgozta a formuláit. „Ezzel biztosítjuk, hogy termékeink kiváló minőségűek legyenek, és minden alkalmazáshoz a megfelelő terméket kínáljuk, ahogy azt a LIQUI MOLY vevői elvárják”, magyarázza Günter Hiermaier. Továbbfejlesztették például a politúrokat, különösen a könnyű használhatóság tekintetében. Az új formulákat könnyebb felvinni és kipolírozni. Ehhez az alkalmazási területhez illő új polírozó szivacsok és kendők egészítik ki a választékot.
Feltűnő megjelenés: A termékek új csomagolásban mutatkoznak be, átlátszó kék a korábbi szürke helyett. A LIQUI MOLY egyik vállalati színének használatával nagyfokú márkaismertségre törekszik.
Az új címkék a friss megjelenésről is szóltak, de elsősorban a felhasználóbarátságról. Az elülső oldalon a címkék a nagyméretű és ezáltal jól olvasható terméknév mellett az adott alkalmazási területet is megadják. A csomagolás oldalán egy fehér információs csík található, amely előtte-utána képeket, termékjellemzőket és egy praktikus QR-kódot tartalmaz. A QR-kód a vásárlókat a vállalat weboldalára irányítja, ahol további információk találhatók a termékről és annak előnyeiről – az adott ország nyelvén. Ott az alkalmazást bemutató képek és videók, valamint a biztonsági adatlapok is elérhetők. A címke hátoldalán részletes használati útmutató található, hogy minden felhasználó a lehető legjobb eredményt érhesse el az adott termékkel. Az új kiadás keretében minden szöveget optimalizáltunk.
„A relaunch-csal az a célunk, hogy meggyőzzük a fogyasztókat ápolási termékeinkkel. Ez vonatkozik az alkalmazási módra, a kezelésre és az eredményre, valamint a vonzó megjelenésre is”, vélekedett Günter Hiermaier. „Örülünk, hogy autóápolási termékeink mostantól a világ minden táján elérhetők.”
A LIQUI MOLY három új nyelven mutatta be a sorozatot, és ezzel már 19 nyelvet fed le.
A nemzetközi közönség először a frankfurti Automechanika kiállításon találkozhat vele: A LIQUI MOLY a szeptember 10-14-i szakvásáron teljes erejében mutatja be a járműápolási termékpalettáját, először a 12-es csarnokban, a B01-es standon.
https://miazablogger.hu/parizs-2024
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!