Ferrari Purosangue

Az első ceruzavágástól kezdve nem lehetett egyértelműbb: a régóta várt négyüléses, négy ajtós Ferrari, ami teljesen új a Prancing Horse történetében, nem lenne SUV. “ Célunk egy innovatívan felépített sportautó létrehozása volt, amelyet nem lehetett besorolni egyetlen létező galamblyukba sem ” – mondta Flavio Manzoni, a Ferrari Design vezetője. Számára és csapata számára a Purosangue sikeres új fejezetet képvisel a sátor történetében, eleganciával és hatalommal jelölve a látványos végeredményt.

Új felfedezésre váró talaj
Tehát a felfedezésre váró talaj új volt, míg a követendő irány egyértelmű volt. “ Miután pontosan meghatároztuk a funkcionális elemeket, mint mindig, hozzá kellett adnunk a Ferrarira jellemző mennyiségek arányát és egyensúlyát. Ezt nevezzük a formatervezésnek, nem pedig a stílusnak, annak ellenére, hogy erős művészi vénával és szobrászati megközelítéssel dolgozunk ”.
Amint a neve is sugallja, a Purosangue ( angol nyelvű telivér ) valódi Ferrari sportautóvá lett tervezve. A 725 lóerős, természetesen szívó V12 motor megerősítést jelent (. Ez az oka annak, hogy valójában pontosan ellentétes egy SUV-val: inkább egy nagy, emelt kupé, hullámzó izmokkal és egy elülső véggel, amely a tervezés és az aerodinamika ravasz keverékén keresztül minimalizálja a magasságot.

Összpontosítás az aerodinamikára
A külső formák himnuszként szolgálnak az aerodinamikai kutatásokhoz, ám szó szerint a vonal diktálta a vonalat, megerősítve Andrea Militello és Federico Acuto ( A GT Cars vezetője, A Purosangue külső és fejlett tervezője, illetve külső vezető tervezője ). A térfogat harmóniájának biztosítása érdekében az autó karosszériája két rétegből áll: egy ‘ alváz ’, az alap sötétebb területe, a technológiának szentelt, és egy ‘ felsőtest ’, amelynek eredményeként egy szobor látszólag lebeg, szinte úgy, mintha felfüggesztették volna, a kerék ívek felett. A szabadalmaztatott burkolat által hangsúlyozott hatás, amely elválasztja a keréktárcsa öntését a karosszériától.

Kettős levélű ajtók választása
Első pillantásra fellebbezve a Purosangue teljes dicsőségében feltárja magát, amikor mindkét ajtót kinyitják. Az ipari bonyolultságot magában foglaló választás, mivel a hátsó ajtót egyetlen nagy központi csuklópánthoz rögzítik, amely támogatja a súlyát és biztosítja, hogy függetlenül kinyíljon a menetirányhoz képest, megkönnyíti a hozzáférhetőséget anélkül, hogy túl sokat kellene növelnie a tengelytávot.

A kettős pilótafülke
Meglepő az is, hogy felfedezzük, milyen nagy tágasságot sikerült elérni ilyen szinuszos külső arányokban. A fizikai teret belső stílus segíti, amely megvilágítja a hangerőt a vízszintes fejlődés felfelé mutatására, egy kettős pilótafülke műszerfallal, amely elkerüli a szokásos középső képernyőt, és azok a szakaszok, amelyek úgy tűnik, hogy az emberi alak körül alakulnak, és úgy tűnik, hogy öleléssel fogadják az utasokat, magyarázza Angelo Nivola ( Sportkocsik vezetője, Belsőépítészet ) és Alessandro Fiori ( Sportkocsik belsőépítész ).A kabin egyszerre aláírja a Ferrari-t, egy kifinomult luxus sport GT-t, és minden alkatrésznél új.

Opulens anyagok, de felelősek
Mindent ad hoc módon terveztek a Purosangue számára, beleértve természetesen a négy különálló ülést, az “ első ” -et a Prancing Horse sátorhoz. A belső tér fényessége az anyagok megválasztásának eredménye is, amelyre Silvia Cavallaro, a C&T vezetője vezette csapat nagy figyelmet szentelt. Opulens, de felelősségteljes: a bevezető változatban a kárpit 85% -a öko-fenntartható ( tető és szőnyegek újrahasznosított anyagokból, és egy speciális új Alcantara ), míg a ballisztikus eredetű szövet és a rézbetétekkel ellátott szénszál ugyanolyan új és megkülönböztető alternatívákat kínál.

autodesignmagazine.com