CBR1000RR-R SP Fireblade műszaki adatok

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS  
Motorkonstrukció Soros, négyhengeres, négyütemű, 16 szelepes, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű
Összlökettérfogat (cm³) 1000 cm3
Szelepek száma hengerenként 4
Furat x löket 81 x 48,5 mm
Sűrítési viszony 13,0:1
Csúcsteljesítmény 160 kW/14 500 f./perc.
Legnagyobb forgatónyomaték 113 Nm/12 500 f./perc.
Olajmennyiség 4,0 liter
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER  
Porlasztás PGM-DSFI
Üzemanyagtartály befogadóképessége 16,1 liter
Üzemanyag-fogyasztás** 6,25 l/100 km
ELEKTRONIKAI RENDSZER  
Indítás Elektromos önindító
Akkumulátor típusa és kapacitása 12-6 YTZ7S
Generátor legnagyobb teljesítménye  
ERŐÁTVITEL  
Tengelykapcsoló felépítése Olajfürdős, többtárcsás, hidraulikus, nyomatékhatárolóval kiegészített tengelykapcsolóval
Váltó felépítése Hatfokozatú
Végáttétel Lánc
VÁZ  
Motorkonstrukció Alumíniumötvözet hídváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ  
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság) 2100 x 745 x 1140 mm
Tengelytáv 1455 mm
Villaszög 24°
Utánfutás 102 mm
Ülésmagasság 830 mm
Szabad hasmagasság 115 mm
Menetkész tömeg 201 kg
FELFÜGGESZTÉS  
Elöl Fordított teleszkópvilla 43 mm-es csúszószár-átmérőjű Öhlins NPX Smart-EC teleszkópokkal. Állítható húzó- és nyomócsillapítás, valamint előfeszítés, 125 mm-es kerékmozgási tartomány
Hátul Unit Pro-Link lengőkar és himbarendszer Öhlins TTX36 Smart-EC rugóstaggal. Állítható előfeszítés, húzó- és nyomócsillapítás, lökethossz: 143 mm.
KEREKEK  
Felniméret elöl 17″ x 3,5
Felniméret hátul 17″ x 6,0
Abroncs elöl 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP Bridgestone RS11
Abroncs hátul 200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP Bridgestone RS11
FÉKRENDSZER  
ABS típusa Kétcsatornás
Elöl 330 mm átmérőjű tárcsa, négydugattyús Brembo féknyergek
Hátul 220 mm-es tárcsa kétdugattyús Brembo féknyereggel
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA  
Műszerek TFT-LCD
Lopásvédelem HISS
Fényszóró LED
Hátsó lámpa LED

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítők nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.