Három különböző hajtáslánc-konfiguráció

Hatfokozatú manuális váltó, Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltó, hátsókerék-meghajtás és M xDrive intelligens összkerékhajtás

A soros hathengeres benzinmotor és a hatfokozatú manuális váltó párosa az új BMW M3 limuzinban és az új BMW M4 Coupé-ban a bajor prémiumgyártó által fémjelzett klasszikus, hamisítatlan vezetési élményt élteti. A manuális váltó Gear Shift Assistant váltási segédlettel dolgozik, amely kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a kanyarok előtti visszaváltásokat.

A Competition kivitelek Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltója a motor karakterisztikájához hangolt tökéletes fokozatkiosztással és a kivételesen széles tartományú kapcsolhatósággal emelkedik ki a mezőnyből, miközben az M-specifikus előválasztó karral és a kormány mögötti váltófülekkel a fokozatok közötti manuális kapcsolgatást is lehetővé teszi. A technológia váltási karakterisztikáját az előválasztó karon elhelyezett Drivelogic gombbal szabhatják személyre a bajor prémiumgyártó ügyfelei, akik automata és manuális üzemmódban egyaránt három különböző beállítás közül választhatnak.

A legendás hátsókerék-meghajtás alternatívájaként a BMW ügyfeleinek – a BMW M3 és a BMW M4 történetében most először – arra is lehetőségük nyílik – a tervek szerint 2021 nyarától –, hogy összkerékhajtással párosítsák a prémium középkategória nagyteljesítményű sportautóinak soros hathengeres benzinmotorját. Az M xDrive intelligens összkerékhajtás a hátsó tengelyen aktív M differenciálművel dolgozik, és alapértelmezett beállításként minden vezetési szituációban a hátsókerék-meghajtás preferenciái szerint osztja el a motorból érkező erőt a négy hajtott kerék között. A vezető a „Setup” gomb megnyomásával 4WD és 4WD Sport üzemmódok között választhat: amíg előbbi állandó összkerékhajtást, addig utóbbi hátsókerék-meghajtást hangsúlyozó összkerékhajtást garantál. A dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control) teljes kikapcsolásával a 2WD üzemmód is aktiválhatóvá válik: a színtiszta hátsókerék-meghajtás és a teljesen kikapcsolt menetstabilizáló rendszer a legtapasztaltabb pilótákat zabolátlan vezetési élménnyel ajándékozza meg.

Az autók bemutatása hamarosan újabb cikkekkel folytatódik!

Fotók a Facebook oldalunkon!