Hatalmasat ütött a Super Bowl szünetében a Toyota
Idén a Toyota két reklámmal jelentkezett az amerikaifutball-bajnokság (NFL) múlt vasárnap megrendezett döntője, a Super Bowl szünetében. A Super Bowl minden év egyik leginkább várt eseménye az amerikai sport- és reklámrajongók számára egyaránt, és az azt követő egy-két hétre bőven szolgáltat témát a sportoldalak és a reklámszakma elemzőinek. A Toyota idén egyrészt megemlékezett a vadonatúj RAV4 bemutatásáról egy érzelmes kisfilmmel Antoinette “Toni” Harris fiatal női amerikaifocista főszereplésével, másrészt a 17 év után visszatérő sportautólegenda Suprának is dedikált egy egészen egyedi rövidfilmet. Az elemzők már most mind a kettőt dicsérik – hogy kinek melyik tetszik jobban, nézze meg a filmeket és döntse el maga.
A hétfői nap az Egyesült Államokban kétségkívül a legtöbb munkahelyen a vasárnapi nagy meccs, a Super Bowl, valamint az annak szünetében lejátszott reklámok kibeszélésével telt. A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert, a társadalmi felelősségvállalás számos területén is aktív Toyota ezúttal is kitett magáért, a tavalyi rekordszámba menő három reklám után idén két filmmel készült. A világ legnészerűbb SUV-ja, a Toyota RAV4 legújabb generációjának környezetbarát öntöltő hibrid elektromos változatát Antoinette “Toni” Harris amerikaifocista történetén keresztül bemutató érzelmes filmet már néhány nappal a döntő előtt megosztotta a vállalat, ez az alábbi linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=H-LRLub6m5A
A 17 év után visszatérő sportautó legenda, az érkezéséről szóló első bejelentés óta a teljesítményautók szerelmeseit lázban tartó Toyota Supra főszereplésével …