Hihetetlennek tűnik, de az új hibrid Grandland 12.499.000 forinttól elérhető

Már rendelhető Magyarországon az új Opel Grandland

  • Az induló ár hibrid hajtással 12.490.000 forint
  • Az Opel új zászlóshajója januárban érkezik a márkakereskedésekbe
  • Rendelhető teljesen elektromos változat 17.990.000 forinttól és plug-in hibrid 15.990.000 forintos induló áron

A teljesen új alapokra épülő Opel Grandland megérkezett Magyarországra. A márka legújabb és legnagyobb szabadidő autóját június közepén Budapesten már megmutatták. Azóta néhány teszt is megjelent az autóról az októberi németországi vezetési program után és most rövidesen minden érdeklődő személyes tapasztalatokat is szerezhet az újdonságról.

Első körben a 136 lóerős hibrid, a 195 lóerős plug-in hibrid és a 73 kWh akkumulátorral szerelt 210 lóerős elektromos változat rendelhető (ennek hatótávja 520 kilométer). A későbbiekben várható nagyobb akkumulátoros változat akár 700 kilométeres hatótávval, illetve erősebb, négykerékhajtással is ellátott elektromos Grandland. 

Az induló árak az Edition felszereltségre vonatkoznak, a sokkal több mindent kínáló GS változat felára egymillió forint. Az árlisták már fent vannak a https://www.opel.hu/ oldalon, mégpedig úgy, hogy azok külön-külön letölthetőek a meghajtás módja szerint.

Az új  Grandland izgalmas újdonság: látványos SUV, praktikus megoldásokkal

Stílusos és dinamikus, tágas és sokoldalú, ugyanakkor hajtásláncainak kínálata villamosított – ez az új Opel Grandland. A 3D kialakítású Vizor, a megvilágított Blitz logóval az orr közepén, vonzza a tekinteteket. Az állandó megvilágítású hátsó “OPEL” felirat szintén határozott formai állásfoglalás. A látványelemek kiemelik a legnagyobb Opel SUV formáit és hangsúlyossá teszik megjelenését. Az új Grandland 4.65 méter hosszú,1.93 méter széles és 1.66 méter magas. Így az újdonság 173 milliméterrel hosszabb, 36-tal magasabb és 49-cel szélesebb is elődjénél. A többlet az utasok és a szállítható csomagok terét növeli. A 2.795 méteres tengelytáv szintén a tágas utastér záloga, hiszen így a hátsó utasok lábtere 20 milliméterrel nagyobb, mint az elődmodellben volt. a hátsó üléssor 40:20:40 arányban osztottan dönthető előre, ezzel a csomagtér akár 1,645 literig bővíthető.

Az utastérben a finoman a vezető felé fordított 10, vagy 16 colos képátlójú középkonzoli képernyő és a magas középkonzol teremt sportos hangulatot. A vezető előtti széles és teljesen digitális kijelző minden fontos információt megmutat, de ezzel nem terheli túl a sofőrt, így ő minden helyzetben élvezheti a vezetést. Az Intelli-HUD head-up kijelzővel még a tekintetét sem kell levennie az útról. A kapcsolható Pure Mode-ban a vezetői képernyő, a head-up kijelző és a középkonzoli monitor információtartalma is minimálisra csökkenthető, így kellemesebb az éjszakai, vagy a nagysebességű vezetés. Ahogy az az Opelnél már hagyomány, a leggyakrabban használt funkciók – ilyen például a légkondicionáló – a fizikai gombokkal is szabályozhatók.

A kényelmes ülések oldalpárnái külön-külön állíthatók, az első üléseket az AGR (Egészséges Hát Munkacsoport) is minősítette, és az Intelli-Seat is alapáron jár hozzájuk.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!