Hipnózis díjat nyert a HUMDA közlekedésbiztonsági kampánya
Egy arany és egy ezüst díjat is nyert az egyik legrégebbi és legrangosabb magyarországi kreatív reklámversenyen, a Hipnózis megmérettetésen a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. „Nem vagy egyedül az utakon” közlekedésbiztonsági kampánya. Ez az egyetlen olyan hazai szakmai verseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatívigazgatók is részt vesznek.
Társadalmi célú reklámfilm kategóriában a legjobb, arany díjat kapta a HUMDA tavaly őszi egyedülálló szemléletformáló kampánya, amelyet a balesetek számának radikális csökkentése érdekében indított az Ügynökség. Craft kategóriában pedig ezüst díjat kaptak a HUMDA reklámfilmjei, itt a kiemelkedő rendezői, operatőri, vágói, art direkciós teljesítményt ismerte el főzsűri, melynek elnöke Mark Tungate, az Epica Awards igazgatója volt. Az idei verseny shortlistje 209 pályázatból alakult ki.
A „Nem vagy egyedül az utakon” mottóval indított egy hónapos közlekedésbiztonsági kampányban négy olyan reklámfilm volt látható a legnépszerűbb honlapokon és közösségi médiafelületeken, amelyeket a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása miatt készített a HUMDA. Olyan mindennapi helyzetekre hívták fel a figyelmet a reklámfilmek, mint a vasúti átjárónál történő közlekedés, az autóvezetés közbeni figyelem, a megkülönböztető jelzést használó jármű azonnali elengedése és a mikromobilitási eszközök helyes használata.
– A HUMDA kiemelt feladata a közlekedésbiztonság javítása, számos látványos aktivitásunk van ezen a területen. Most is zajlanak a motoros vezetéstechnikai tréningjeink, amelyeken több száz motoros vesz részt.. Képzési területen az autósokra és a gyerekekre is gondolunk, de a legtöbb közlekedőt a magas szakmai színvonalon elkészülő és a célcsoporthoz hatékonyan eljuttatott kampányainkkal érünk el – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. elnök-vezérigazgatója.
– A HUMDA Kommunikációs Irodája és a Lounge Group által közösen készített kampány áprilisban már a dallasi Hermes Creative Awards-on is két platina díjat kapott. Örülünk neki, hogy a nemzetközi szakmai elismerés után hazai díjakat is nyertünk. Már tervezzük a következő kampányainkat, amelyek remélhetőleg hasonlóan sikeresek lesznek. A munka igazi eredménye azonban az, ha egyre többen figyelünk oda egymásra a közutakon és közösen tesszük egyre biztonságosabbá a hétköznapi közlekedést – mondta Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője.