Honda CRF300L Műszaki adatok
Műszaki adatok*
ERŐFORRÁS | |
Erőforrás típusa | Egyhengeres, DOHC-vezérlésű, folyadékhűtésű |
Összlökettérfogat (cm³) | 286 |
Szelepek száma | 4 |
Furat x löket (mm) | 76,0 x 63,0 |
Sűrítési viszony | 10,7:1 |
Legnagyobb forgatónyomaték | 27,33 LE (20,1 kW)/8500 f./perc |
Legnagyobb forgatónyomaték | 26,6 Nm/6500 f./perc |
Olajmennyiség | 1,8 L |
Zajszint (dB) | L teljes gázon 76; L városban 72.9 |
ÜZEMANYAG-RENDSZER | |
Porlasztás | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 7,8 L |
Üzemanyag-fogyasztás** | 3,1 L/100 km |
CO2-kibocsátás (WMTC) | 73 g/km |
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |
Akkumulátor típusa és kapacitása | 12 V/7 Ah |
ERŐÁTVITEL | |
Tengelykapcsoló felépítése | Olajfürdős, többtárcsás, rásegítéses, nyomatékhatárolós tengelykapcsoló |
Váltó felépítése | Hatfokozatú |
Végáttétel | Lánc |
VÁZ | |
Váz típusa | Acélból készült, dupla bölcsőváz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |
Méretek (h x sz x m) | 2230 x 820 x 1200 mm |
Tengelytáv | 1455 mm |
Villaszög | 27,5° |
Utánfutás | 109 mm |
Ülésmagasság | 880 mm |
Szabad hasmagasság | 285 mm |
Menetkész tömeg | 142 kg |
Fordulókör sugara | 2,3 m |
FELFÜGGESZTÉS | |
Elöl | 43 mm- es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkóppár |
Hátul | Pro-Link himbarendszer, központi rugóstag, alumínium lengővilla |
KEREKEK | |
Elöl | Fűzöttküllős, alumínium |
Hátul | Fűzöttküllős, alumínium |
Abroncsméret elöl | 80/100-21M/C 51P |
Abroncsméret hátul | 120/80-18M/C 62P |
FÉKRENDSZER | |
ABS típusa | Kétcsatornás |
Első fék | 256 x 3,5 mm-es tárcsa kétdugattyús féknyereggel |
Hátsó fék | 220 x 4,5 mm-es tárcsa egydugattyús féknyereggel |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |
Műszeregység típusa | LCD |
Fényszóró | Hagyományos izzóval felszerelt |
Hátsó lámpa | Hagyományos izzóval felszerelt |
*A műszaki adatok csupán tájékoztató jellegűek, a gyártónak jogában áll bejelentés nélkül megváltoztatni azokat.
**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.