Honda CRF300L Műszaki adatok

23YM CRF300L

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS
Erőforrás típusaEgyhengeres, DOHC-vezérlésű, folyadékhűtésű
Összlökettérfogat (cm³)286
Szelepek száma4
Furat x löket (mm)76,0 x 63,0
Sűrítési viszony10,7:1
Legnagyobb forgatónyomaték27,33 LE (20,1 kW)/8500 f./perc
Legnagyobb forgatónyomaték26,6 Nm/6500 f./perc
Olajmennyiség1,8 L
Zajszint (dB)teljes gázon 76; L városban 72.9
ÜZEMANYAG-RENDSZER
PorlasztásPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége7,8 L
Üzemanyag-fogyasztás**3,1 L/100 km
CO2-kibocsátás (WMTC)73 g/km
ELEKTRONIKAI RENDSZER
Akkumulátor típusa és kapacitása12 V/7 Ah
ERŐÁTVITEL
Tengelykapcsoló felépítéseOlajfürdős, többtárcsás, rásegítéses, nyomatékhatárolós tengelykapcsoló
Váltó felépítéseHatfokozatú
VégáttételLánc
VÁZ
Váz típusaAcélból készült, dupla bölcsőváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
Méretek (h x sz x m)2230 x 820 x 1200 mm
Tengelytáv1455 mm
Villaszög27,5°
Utánfutás109 mm
Ülésmagasság880 mm
Szabad hasmagasság285 mm
Menetkész tömeg142 kg
Fordulókör sugara2,3 m
FELFÜGGESZTÉS
Elöl43 mm- es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkóppár
HátulPro-Link himbarendszer, központi rugóstag, alumínium lengővilla
KEREKEK
ElölFűzöttküllős, alumínium
HátulFűzöttküllős, alumínium
Abroncsméret elöl80/100-21M/C 51P
Abroncsméret hátul120/80-18M/C 62P
FÉKRENDSZER
ABS típusaKétcsatornás
Első fék256 x 3,5 mm-es tárcsa kétdugattyús féknyereggel
Hátsó fék220 x 4,5 mm-es tárcsa egydugattyús féknyereggel
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA 
Műszeregység típusaLCD
FényszóróHagyományos izzóval felszerelt
Hátsó lámpaHagyományos izzóval felszerelt

*A műszaki adatok csupán tájékoztató jellegűek, a gyártónak jogában áll bejelentés nélkül megváltoztatni azokat. 

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.