• Egyéb

Honda SH300i műszaki adatok

Műszaki adatok

ERŐFORRÁS  
Konstrukció Folyadékhűtésű, négyütemű, SOHC-vezérlésű, egyhengeres
Összlökettérfogat (cm³) 279,1
Furat x löket (mm) 72,0 x 68,5
Sűrítési viszony 10,5:1
Csúcsteljesítmény 18,5 kW (25,16 LE)/7500 f./perc
Legnagyobb forgatónyomaték 25,5 Nm/5000 f./perc
Olajmennyiség 1,7 liter
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER  
Porlasztás PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége 9,0 litert
Üzemanyag-fogyasztás 3,0 l/100 km**
ELEKTRONIKAI RENDSZER  
Indítás Önindító
Akkumulátor típusa és kapacitása 12 V/11,6 Ah
Generátor legnagyobb teljesítménye 240 W
ERŐÁTVITEL  
Tengelykapcsoló felépítése Automatikus, röpsúlyos
Váltó felépítése V-szíjas
Végáttétel V-szíj
VÁZ  
Konstrukció Alul elvezetett, acél csőváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ  
Méretek (h x sz x m) 2131 x 728 x 1193 mm
Tengelytáv 1438 mm
Villaszög 27,5°
Utánfutás 98 mm
Ülésmagasság 805 mm
Szabad hasmagasság 130 mm
Menetkész tömeg 169 kg (első tengely: 65 kg, hátsó tengely:104 kg)
Fordulókör sugara  
FELFÜGGESZTÉS  
Elöl 35 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópok
Hátul Kétoldali rugóstag lengőkarral
KEREKEK  
Felniméret elöl U-szelvény, hátágú, öntött, alumínium
Felniméret hátul U-szelvény, hátágú, öntött, alumínium
Abroncs elöl 110/70 R16
Abroncs hátul 130/70 R16 (61S)
FÉKRENDSZER  
ABS típusa Kétcsatornás
Elöl 256 mm átmérőjű, 4,5 mm vastag, hidraulikus tárcsafék kétdugattyús nyereggel és hagyományos betétekkel
Hátul 256 mm átmérőjű, 5,0 mm vastag, hidraulikus tárcsafék egydugattyús nyereggel és hagyományos betétekkel
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA  
Műszerek Sebességmérő, üzemanyagszint-mérő, hőmérő, óra, két napi számláló, fogyasztásmutató, Honda SMART Key-visszajelző
Fényszóró LED
Hátsó lámpa LED

A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

*Országonként eltérő. Magyarországon csak túradobozzal kerül forgalomba.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A tesztet próbapadon hajtottuk végre vezetővel, utas és kiegészítők nélkül. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.