Az új Honda SH350i váza és felfüggesztése
- Átdolgozott, még könnyebb, alul elvezetett acélváz
- 35 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkóppár és kettős hátsó rugóstag
- 16”-os első és hátsó kerék a kiváló útfekvés jegyében
Az SH jól bevált vázszerkezete rendkívül agilissá, egyben stabillá teszi a robogót, legyen szó bármilyen közlekedési helyzetről. Ráadásul a 350-es váza átdolgozott konstrukció, mely az eltérő csőátmérő, falvastagság és anyagminőség eredményeként egy kilóval könnyebb elődjénél, és kényelmesebbé, illetve – főként nagy sebességnél – stabilabbá teszi a robogót.
Az úthibák elsimítását 35 mm-es teleszkópokból összeállított első villára és kétoldali hátsó rugóstagra bízták a márka technikusai, és Oleo himbarendszert alkalmaztak, hogy hatékonyabb legyen a csillapítás, valamint precíz visszajelzések segítsék a vezetőt.
A modell nedves tömege 174 kg, villaszöge 27,5˚, utánfutása 99 mm, tengelytávja pedig 1452 mm. Mindezt 90˚-os kormányelfordulási tartomány koronázza meg, és a tapadás is elsőrangú, köszönhetően a 110/70 R16, illetve 130/70 R16 méretű abroncsoknak, no meg a kétcsatornás ABS-szel kiegészített, 256 mm-es első-hátsó tárcsákból álló fékrendszernek.