Hyundai Ioniq 5 N továbbfejlesztett drift funkcióval és további standard készlettel

  • Hyundai-Ioniq-5-N-1aaaa-2048x1152
  • Hyundai-Ioniq-5-N-16-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-17-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-18-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-19-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-20-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-21-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-22-2048x1013
  • Hyundai-Ioniq-5-N-23-2048x1013
  • Hyundai-Ioniq-5-N-24-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-25-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-26-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-27-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-28-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-29-2048x1009
  • Hyundai-Ioniq-5-N-34
  • Hyundai-Ioniq-5-N-15-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-14-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-13-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-1ad-2048x1152
  • Hyundai-Ioniq-5-N-2
  • Hyundai-Ioniq-5-N-2-1
  • Hyundai-Ioniq-5-N-2-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-3-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-4
  • Hyundai-Ioniq-5-N-4-2048x1013
  • Hyundai-Ioniq-5-N-5-1
  • Hyundai-Ioniq-5-N-5-2048x927
  • Hyundai-Ioniq-5-N-6-2048x1013
  • Hyundai-Ioniq-5-N-7-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-8-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-9-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-10-2048x780
  • Hyundai-Ioniq-5-N-12-2048x927
  • Hyundai-Ioniq-5-N-35

A 2025-ös Hyundai Ioniq N számos fejlesztést kapott hazai piacon.
A forró EV a szoftverfrissítések és a standard felszereltség előnyeit élvezi.
A kiemelések közé tartozik a továbbfejlesztett N Drift Optimizer és a kibővített N e-Shift funkció.

A Hyundai számos frissítést mutatott be a 2025-ös Ioniq 5 N-hez Koreában, a vásárlói visszajelzések nyomán javítva a teljesítményközpontú elektromos járművek funkcionalitását és kívánatosságát. Noha a kifutó modellhez képest nincs vizuális vagy mechanikai változás, a Hyundai szoftverből származó fejlesztéseket alkalmazott, és további alapfunkciókat adott hozzá.

A modellév fejlesztésének csúcspontja a továbbfejlesztett „N Drift Optimizer” rendszer, amely immár 10 választható fokozatú sodródást segítő rendszert kínál, amelyek a vezetési élmény különböző szintjeihez illeszkednek. A Hyundai szerint a rendszer jobban figyeli és ítéli meg a sodródás körülményeit, így hatékonyabb.

Az utolsó fokozat – az úgynevezett Pro – minimalizálja a járműdinamikus vezérlés (VDC) hatását, és lineárisan állítja be a nyomatékot, hogy a vezető „szabadabban sodródhasson”. Természetesen ezt csak a pályára szabad fenntartani, mint minden, a modern járművekben megtalálható, drifttel kapcsolatos rendszert.

Az „N e-Shift” funkció a virtuális sebességváltókkal most Eco módra bővült (normál, sport és N módban már elérhető volt). Kapott még „downshift memory” és „downhill asszisztens” funkciókat is, utóbbi az ICE hajtású járművek motorfékezéséhez hasonlóan működik.

Kevésbé szembetűnő változás az „N Launch Control” rendszer előkészítő hangja, amely mindig bekapcsolt állapotban van, még akkor is, ha az „N Active Sound +” ki van kapcsolva.

Végezetül az Ioniq 5 N egyetlen elérhető burkolatának alapfelszereltsége a 2025-ös évre tovább bővült, és olyan funkciókat kapott, mint az intelligens fényszórók, a sétazár funkció, a belső V2L, a második sor biztonsági ablakok és a kormánykeréken lévő vibrációfigyelmeztetés.

Az EV megtartja a kettős villanymotor-beállítást, amely akár 641 LE (478 kW / 650 LE) teljesítményt és 770 Nm (568 lb-ft) nyomatékot generál, amikor az N Grin Boost aktiválva van. Az Ioniq 5 N már rendelkezett a nagyobb, 84 kWh-s akkumulátorral, amely nemrégiben bővült a megújult Ioniq 5 termékcsaláddal.

A 2025-ös Hyundai Ioniq 5 N 77 000 000 ₩ (57 678 USD) ára Koreában, beleértve a környezetbarát autók adókedvezményét is. Valószínű, hogy az új fejlesztések hamarosan más piacokra is eljutnak.

Sehol máshol el nem érhető, exkluzív Hyundai podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!