Hyundai sikerek az AutoBild díjkiosztóján
-
Az AutoBild, Európa legnagyobb példányszámban eladott autós magazinjának több mint 70 000 olvasója szavaz „minden kategória legjobb márkájára”
-
A Hyundai i10 legyőzte versenytársait a városi autók szegmensében
-
A Hyundai Grand Santa Fe első helyezést ért el a nagy SUV-ok kategóriájában
A német AutoBild magazin legújabb díjazási programjában a Hyundai két modelljével is első helyezést ért el. A Hyundai i10 a városi autók kategóriájában a legjobb ár-érték arányért kapta a legmagasabb pontszámot, míg a Grand Santa Fe ugyanezt a kitüntetést a nagy SUV-ok szegmensében kapta meg.
„Az AutoBild e két elismerésével az olvasók és a vásárlók a Hyundai-t választották meg a különböző szegmensek legmeggyőzőbb és legmegbízhatóbb termékeinek. A Hyundai erőssége az ügyfélközpontúság. “Ez a vonzó formaterv, a kiváló minőségű anyagok és a legújabb technológiák ötvözését eredményezi, mindezt megfizethető áron.” – nyilatkozta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékfejlesztésért felelős alelnöke.
A városi autók árérzékeny szegmensében a Hyundai i10 legyőzte versenytársait az „ár-érték arány” kategóriában, a szavazatok 65,05 százalékának megszerzésével. Csupán néhány héten belül ez az eredmény az i10-nek már a második elismerése: 2017 végén az AutoBild az i10-et nevezte meg az év „legjobb import autójának”.
A Hyundai Grand Santa Fe megismételte az i10 sikereit a nagy SUV-ok szegmensében, szintén az első helyen végezve az “ár-érték arány” kategóriában. Ez a modell a szavazatok 56,45 százalékát szerezte meg.
A legnagyobb példányszámban eladott európai autós magazin, az AutoBild olvasói több mint 70 ezer szavazatot adtak le. A széles körű márkavizsgálat részeként az olvasók 14 különböző szegmens 38 márkáját értékeltek.