Idén nyolc érmet akasztottak a BMW nyakába a Sport Auto magazin olvasói
A bajor prémiumgyártó négy kategóriagyőzelemmel, valamint két második és két harmadik helyezéssel zárta a tekintélyes szakmagazin ez évi olvasói szavazását.
Lebilincselő vezetési élmény, versenyautós menetdinamika és kompromisszumoktól mentes hétköznapi használhatóság – védjegyek, amelyek az elmúlt évtizedek során elválaszthatatlanul összeforrtak a BMW nevével. Ügyfeleink és rajongóink osztatlan elköteleződésének pedig a Sport Auto német autós szakmagazin olvasói idén ismét ékes bizonyítékát adták: a 2017-es esztendő legsportosabb autóit megválasztó olvasói szavazáson a BMW négy kategóriagyőzelmet és további négy dobogós helyezést hódított el, köztük a „2017-es év legjobb márkája” díj ezüst serlegét.
A Sport Auto német autós szakmagazin egyik legnívósabb kategóriadíját a tavalyi év után idén ismét a BMW M2 Coupé nyerte el. Sőt mi több, a BMW M240i Cabrio és a BMW M240i Coupé ugyancsak saját kategóriája élére állt. És ahogyan az elmúlt évben, úgy a BMW 340i limuzin idén sem talált legyőzőre. Az olvasói szavazáson elért kimagasló sikert ráadásul a bajor prémiumgyártó a „2017-es év legjobb márkája” díj ezüst serlegével koronázta meg, a rajongók szerint ugyanis a BMW Motorsport legújabb privát versenyautója, a BMW M4 GT4 „az egyik legkiválóbb választás a GT4 versenyosztályban induló privát csapatok számára”.
A Sport Auto német autós szakmagazin idén immáron sorozatban huszonötödik alkalommal hívta életre átfogó olvasói szavazását, amelyen ezúttal 13 211 olvasó voksolt a 25 kategóriában induló összesen 234 modellre. A tekintélyes szavazás végeredménye újfent igazolta, hogy a bajor prémiumgyártó hajtáslánc-változattól, karosszéria-kialakítástól és ársávtól függetlenül osztatlan népszerűségnek örvend a rajongók körében. A két kupéval, egy kabrióval és egy limuzinnal aratott kategóriagyőzelem, valamint számos más ranglista előkelő helyezése látványosan nyomatékosítja a BMW és a BMW M divízió modellpalettájának sokszínűségét.
A legkívánatosabb sportkupé a 100 000 euró alatti ársávban: a BMW M2 Coupé
A BMW M2 Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 8,5 liter (7,9 liter)1/ 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 199 gramm (185 gramm)1 / km) a tavalyi év után idén ismét elhódította „a 100 000 euró alatti sportkupék” mezőnyének arany trófeáját, amely az egyik legnívósabb kategóriadíj a Sport Auto német autós szakmagazin olvasói szavazásán. A rajongók szívét ezúttal is rabul ejtette a BMW M GmbH kompakt méretű élsportolója, amelyet a 272 kW / 370 lóerő maximális teljesítményre képes, BMW M TwinPower Turbo technológiával felvértezett soros hathengeres benzinmotorra építve, a motorsport élvonalának szakértőivel karöltve fejlesztettek ki. A lélegzetelállító menetdinamikával párosuló precíz vezethetőségről alumínium alkatrészekből megtervezett, könnyűszerkezetes BMW M sport futómű gondoskodik – még a legtempósabb vezetési szituációkban is.
50 000 euró alatti BMW M Performance modellek két kategóriagyőzelemmel
2017-ben a BMW M240i Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,1 – 7,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 163 – 179 gramm / km) és a BMW M240i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 8,3 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 189 gramm / km) is kategóriagyőzelmet ünnepelt a Sport Auto német autós szakmagazin olvasói szavazásán, amely azt jelenti, hogy „az 50 000 euró alatti sportkupék” és „az 50 000 euró alatti kabriók/roadsterek” mezőnyében a BMW immáron sorozatban negyedik esztendeje egyeduralkodónak számít: a BMW M240i modellpáros lemezei mögött megbúvó kiforrott technológia a rendkívüli BMW M235i Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,6 – 8,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 176 – 189 gramm / km) és BMW M235i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,9 – 8,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 184 – 199 gramm / km) által megkezdett sikertörténetet folytatja tovább.
Mindkét BMW M Performance modell orrában a BMW M Performance TwinPower Turbo technológiával felszerelt, soros hathengeres benzinmotor új generációja dolgozik, 250 kW / 340 lóerő maximális teljesítménnyel. A hagyományos hátsókerék-meghajtás alternatívájaként a duó mindkét tagjához a BMW xDrive intelligens összkerékhajtás is elérhető.
Győzelemre született: az új BMW 340i limuzin
A Sport Auto német autós szakmagazin olvasói szavazásának „50 000 euró alatti limuzinok/kombik” mezőnyében a BMW 335i limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,2 – 7,9 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 169 – 186 gramm / km) sorozatban három alkalommal diadalmaskodott, utódja, az új BMW 340i limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,4 – 7,7 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 172 – 179 gramm / km) pedig a tavalyi győzelem után idén is tovább folytatja a modell sikertörténetét. Az opcionális extrafelszereltség részeként BMW xDrive intelligens összkerékhajtással is felszerelhető BMW 340i limuzin sportos karakterének, kimagasló menetdinamikájának, a soros hathengeres benzinmotor rendkívül sima járáskultúrájának és a BMW TwinPower Turbo technológia 240 kW / 326 lóerő maximális teljesítményének köszönheti újabb első helyezését.
A BMW Motorsport legújabb privát versenyautója: a BMW M4 GT4
A „2017-es év legjobb márkáját” megválasztó olvasói szavazáson a BMW Motorsport a GT4 versenyosztályban rajthoz állított újdonsággal az előkelő második helyen végzett. A 2018-as versenyszezontól élesben induló BMW M4 GT4 a bajor prémiumgyártó privát színekben versenyző csapatainak kiváltsága, amelyben a BMW Motorsport több évtizednyi tapasztalata és szakértelme a BMW M4 Coupé műszaki alapjain egyesül.
A BMW dobogós helyezései a Sport Auto német autós szakmagazin 2017-es olvasói szavazásán:
- 1. hely az 50 000 euró alatti limuzinok/kombik mezőnyében: BMW 340i limuzin
- 1. hely az 50 000 euró alatti kabriók/roadsterek mezőnyében: BMW M240i Cabrio
- 1. hely az 50 000 euró alatti sportkupék mezőnyében: BMW M240i Coupé
- 1. hely a 100 000 euró alatti sportkupék mezőnyében: BMW M2 Coupé
- 2. hely a „2017-es év legjobb márkája” szavazáson: a BMW Motorsport legújabb privát versenyautója, a GT4 versenyosztályban induló BMW M4 GT4
- 2. hely a 100 000 euró alatti limuzinok/kombik mezőnyében: BMW M3 Competition Package*
- 3. hely a kompakt járművek mezőnyében: BMW M140i xDrive**
- 3. hely a dízelüzemű járművek mezőnyében: BMW 435d xDrive Coupé***
1 A zárójelben szereplő értékek a Drivelogic-kal dolgozó hétsebességes BMW M duplakuplungos automataváltóval szerelt modellre vonatkoznak.
* BMW M3 Competition Package átlagos üzemanyag-fogyasztás és kombinált károsanyag-kibocsátás: 8,3 – 8,8 liter / 100 km és 194 – 204 gramm / km
** BMW M140i xDrive átlagos üzemanyag-fogyasztás és kombinált károsanyag-kibocsátás: 7,4 liter / 100 km és 169 gramm / km
*** BMW 435d xDrive Coupé átlagos üzemanyag-fogyasztás és kombinált károsanyag-kibocsátás: 4,0 – 5,9 liter / 100 km és 106 – 155 gramm / km