Ilyen a Karoq Scout és a Sportline kivitel
Nagy lendülettel készül a Škoda az októberi párizsi autószalonra. Egyebek között bemutatja kompakt-SUV modellje a Karoq két különleges változatát.
Több mint tíz éve jelentkezett a második generációs Octavia kombi Scout kivitele, ami abban különbözött a sima verziótól, hogy pár centivel megemelték, és állandó összkerékhajtást kapott. Így a Karoq Scout – a Kodiaq Scouthoz hasonlóan – már alapkivitelben is kizárólag összkerékhajtással készül.
Karoq Scout
A Scouthoz háromféle motort kínál a Škoda. A hétfokozatú DSG sebességváltóhoz csatlakozó 150 lóerős 1.5 TSI benzinmotor mellett kétféle kétliteresturbódízel szerepel a kínálatban. A szintén 150 lovas alapkivitel hatfokozatú kézi, illetve extrafelszerelésként hétfokozatú DSG váltóművel rendelhető, míg a 190 lóerős változat alapfelszereléséhez tartozik a hétfokozatú DSG sebességváltó.
A márka jelmondatához méltó „Simply Clever” megoldások sora teszi kényelmesebbé a modell. Így például az első üléstámlák és a középkonzol rakodóhálói éppúgy a mindennapokat könnyítik, mint az aprópénz és a parkolókártya számára a vezetőoldalon kialakított rekesz vagy épp a multimédiás eszköztartó.
Karoq Sportline
Ez a modell is megkapja ugyanazokat a motorokat, mint a Scout, de a gyár kiegészítette a palettát egy 190 lóerős 2.0 TSI benzinmotorral is, amit kizárólag a Karoq Sportline-hoz kínálja a Škoda. A kocsi vonalai abban különböznek a Scouttól, hogy inkább a Kodiaq Sportline-t idézik. Újonnan tervezett lökhárítói révén sportosabbnak látszik, mint a terepre készült ikertestvére, ugyanakkor mindkét modellhez 18 vagy 19 hüvelykes kerekek rendelhetők. Az extra felszerelések közé tartoznak a fekete tetősínek, a színezett hátsó ablakok, odabent pedig ezüstös varrással díszített – háromrétegű, légáteresztő Thermoflux anyaggal kárpitozott – fekete sportülések fogadnak. Mindehhez rozsdamentes acél pedálok, perforált bőrborítású sportos kormánykerék, valamint a LED beltéri világítás járul.