Ilyenek az új Audi-karikák
Az Audi jelszava a „Haladás technikája”, így a márka ragaszkodik ahhoz, hogy az innovatív mobilitás megtestesítője legyen. Ezt a szellemet a négy karikának is ki kell fejeznie progresszív dizájnjával.
A négy karika az Audi márka egyik legfontosabb ismertetőjegye, amit most alapjaiban átdolgoztak, mert Ingolstadt filozófiájához inkább a puritán megközelítés áll közelebb. Hamar felismerhető, hogy az igazán erős márkák mindenekelőtt termékeik alapvető lényegével és diszkréten alkalmazott ismertetőjegyeikkel bizonyulnak meggyőzőnek.
Amint a formatervező mondta, a karikák újszerű, kétdimenziós megjelenésükkel immár jóval modernebb és grafikusabb hatást keltenek, még ha geometriájuk csaknem teljesen megegyezik a korábbiakéval. Először 2019-ben került szóba kétdimenziós logó használata az Audikon, majd 2020 elején indult be igazán a dolog.
A jövőben a négy karikának mindig és mindenütt ugyanúgy kell megjelennie, legyen szó magazinról, okostelefonról vagy reklámtábláról – az autón és az autóban.
dasblog