Íme a Bentley Black Edition Label méz
- A brit márka a mézelő méhek öt évét ünnepli a Crewe központjában
- Valamivel több mint 500 tégely Bentley Black Edition Label méz a két legrégebbi kaptárból gyűjtött
- További 1000 üveg „rendes” méz gyűlt össze 15 megmaradt kaptárból
- A „Buckley Bees”-szel együttműködve 2023-ban több mint 400 000 Bentley méhet alkalmaztak újonnan, hogy elérjék az 1 milliós kolóniát.
- Stílusos, új tégelyek, amelyeket házon belül átkeresztelt a Bentley tervezőcsapata
- Az elfoglalt méhek kezdeményezése a Bentley Beyond100 stratégiájának része
Az édesszájú rajongó, Micimackó egyszer megjegyezte: „A méznél csak több méz jobb”. A.A. Milne kitalált medve minden bizonnyal üdvözölte volna egy különleges Black Edition Label méz mai bejelentését, amely a rendkívüli „Bentley Bees” ötödik mézszürete.
A méztermelési kiválósági központ a Bentley crewe-i központjában található, és az év elején 17 kaptárra bővült, amelyekben több mint egymillió méh található. Idén nyáron valamivel több mint 500 üvegnyi finom Black Edition Label méz gyűlt össze a két legrégebbi kaptárból, amelyeket először 2019-ben telepítettek a Pyms Lane létesítménybe.
Az ínycsiklandó Black Edition Label mellett a fennmaradó 15 kaptárból 1000 üveg ízletes „rendes” mézet gyűjtöttek be. A Bentley házon belüli tervezőcsapata segített megünnepelni az alkalmat azzal, hogy mindkét tégelyt egyedi címkével látták el.
Andreas Lehe, a Bentley Motors gyártásért felelős igazgatósági tagja elmondta:
„Elfoglalt munkásméh-kolóniánk minden eddiginél termelékenyebbnek bizonyult a Méztermelési Kiválósági Központban. Ez az izgalmas kezdeményezés megmutatja a Bentley Beyond100 stratégiájának messzemenő természetét, mivel arra összpontosítunk, hogy a Pyms Lane létesítményt még környezetbarátabbá tegyük. Ez megfelel a vállalat azon céljának is, hogy vezető szerepet töltsön be a fenntartható luxusmobilitás terén.”
Sebastian Benndorf, a Bentley Motors gyártástervezési igazgatója hozzátette: „Az ízletes méz nagyon exkluzív, és nem áruljuk, hanem céges rendezvényeken, vásárlói látogatásokon és jótékonysági célokra ajándékozzák, valamint kolléga-jutalmazási és elismerési rendszerekkel és versenyekkel. Úgy találjuk, hogy ez egy izgalmas módja annak, hogy az emberek beszéljenek az ökológia fontosságáról és a beporzók szerepéről.”