Íme az 1000 lóerős drift-Supra
Ahogy a motor építését, ezt a folyamatot is részletesen dokumentálták, a színfalak mögött készült felvételek nyilvánosan elérhetők az interneten. Az építés csúcspontja – ahogy az autógyártásban általában – értelemszerűen a motor és a karosszéria házassága volt, Fredric Aasbø is ekkor találkozott először az autóval.
A nagyközönség április első napjaiban láthatta meg a nyolc hónapnyi megfeszített munka (és persze az azt lehetővé tevő, évtizedes tapasztalat) végeredményét: habár a 2020-as Formula Drift szezon első versenye elmaradt, az autót leleplezték, még ha csak online is.
A számok tehát stimmelnek, a legfontosabb kérdésre azonban még nem kaphattunk választ: mire lesz képes Fredrik Aasbø és vadonatúj, 1000 lóerős Toyota GR Suprája a versenypályán? Reméljük hamarosan kiderül.
Fotók: papadakisracing.com