Ja, bemutatkozott az új Iveco Daily is
Connectivity – maximális üzemidö és új szolgáltatások
Az új Daily 2016-ban a széleskörű digitális átalakulás részeként elindult Daily Business UP alkalmazással ismét a connectivity új területére lép. Ez az app első alkalommal kínált smart-connectivity opciót a könnyűkategóriájú haszonjárművek számára, s az IVECO és a Microsoft közötti hosszú távú együttmüködésnek köszönhetően tovább bővült az elkövetkező évek során. A közös munka célja, hogy a Microsoft Azure felhö által működtetett platform segítségével újraértelmezze a haszonjárművek világát, s a fokozott gazdaságosság, a jobban előrelátható karbantartás és az általános termelékenység szolgálatában további hozzáadott értéket nyújtó szolgáltatásokat tegyen elérhetővé.
E stratégia részeként az új DAILY immár új szolgáltatások egész palettájával új szintre lép a connectivity területén. Itt már jóval többről van szó a puszta járműnél, ez olyan teljes körű csomag, amely szorosan illeszkedik az ügyfelek egyéni tevékenységéhez és üzleti igényeihez.
Az új Daily connectivity-választéka közvetlen kapcsolatot tesz lehetővé a jármű és az IVECO Control Room között, valós idejű adatokkal szolgálva, ami proaktív diagnosztika és preventív intézkedések segítségével, valamint a karbantartási és szervizmunkák hatékony, a szervizlátogatások optimális számát és minimálisra mérsékelt leállásokat célzó tervezésével teszi lehetővé a jármű üzemidejének maximalizálását az IVECO specialistái számára.
Mindemellett az innovatív távelérési asszisztensszolgáltatás (Remote Assistance Service) a távolból (Over The Air) is lehetővé teszi az adatállomány-cseréket, diagnosztikai ellenőrzéseket és akár a szoftver-feltöltéseket is, feleslegessé téve a márkaszerviz felkeresését. Az eredmény a jármű üzemidejében és az ügyfél üzletmenetében egyaránt jól érzékelhető.
Az új Daily által szolgáltatott valós idejű adatok új, testreszabott finanszírozási ajánlatok készítését is lehetővé teszik az IVECO számára, amely tervek az ügyfél üzleti tevékenységében mutatkozó ingadozásokat is tekintetbe vehetik, adott esetben a várakozásoknál kisebb mértékben kihasznált jármű törlesztőrészleteinek megfelelő alakításával. Az adatok alapján az IVECO a jármű használatára vonatkozó pontos előrejelzéseket is összeállíthat, olyan karbantartási szerződések dolgozva ki, amelyek szorosan illeszkednek az ügyfél tevékenységéhez.
Az új Daily connectivity-szolgáltatásai között telematikai megoldások is szerepelnek, a sofőr-tulajdonosokat és a flottamenedzsereket egyaránt hatékonyan segítve az optimális gazdaságosság elérésében. A MyDaily alkalmazásból is elérhető MyDaily portáloldalon a járműtulajdonosok számítógépükről vagy akár menet közben mobileszközükről is figyelemmel kísérhetik gépkocsijukat, s elemezhetik teljesítményét, üzemanyag-fogyasztását, illetve a sofőr vezetési stílusát. A DAILY rendszeres okosjelentéseket (Smart Report) is küld a jármű kulcsfontosságú paramétereivel, illetve javaslatokkal a vezetési stílus üzemanyagtakarékosságot szolgáló fejlesztésére. Az ügyfelek a DAILY szervizmunkáit is előre megtervezhetik, maximálisra növelve gépkocsijuk hatékonyságát.
A flottaüzemeltetők számára a Verizon Connect formájában kínálja az új Daily az IVECO flottamenedzsment-rendszerét, amely hatékonyabb navigációval, a flotta áttekintésével, fejlett motordiagnosztikával és csaknem valós idejű futásteljesítmény- jelentésekkel segíti őket a járműpark költségeinek mérséklésében. Széleskörű funkciói révén könnyebben kezelhetik a késéseket és a kiszállítások menetrendjének változásait, illetve gyorsabban reagálhatnak ügyfeleik igényeire, fejleszthetik a karbantartástervezést és a flotta biztonságát, felügyelhetik a vezetési időket és még sok más lehetőséget vehetnek igénybe. Azon ügyfelek, akik már rendelkeznek flottamenedzsment-rendszerrel, a vele zavartalanul együttműködő Web API interfészén keresztül kaphatják meg az új DAILY összes adatát.