Jelentős elektromos offenzíva a Citroen haszongépjárműveknél

  • A Citroën a haszongépjármű-gyártás történetének egyik meghatározó szereplője: 2019 első félévében 9,2%-os piaci részesedésével az európai rangsor 6. helyén áll.
  • Pozíciója megszilárdítása érdekében a márka 2018 óta az „Inspired by pro”névre hallgató stratégiát követi, mely a céges ügyfelek elvárásainak megfelelő személyre szabott megoldásokat kínál mind a termékek (új Berlingo Furgon, Jumpy, Jumper kínálat), mind a hálózati szolgáltatások vonatkozásában.
  • A Citroën nagyszabású villamosítási offenzívára készül, melynek célja, hogy 2025-re elektromos változatban is elérhető legyen a márka valamennyi modellje. Az említett offenzíva a növekedésnek is fontos hajtóereje, és a haszongépjárműveken kívül a személygépkocsikat is érinti. Az első lépés 2020 folyamán a Jumpy tisztán elektromos változatának a megalkotása lesz, melyhez kiváló alapot nyújtanak a PSA villamosítás terén szerzett tapasztalatai és innovatív megoldásai. A modellt 2021 körül az új Berlingo Furgon 100%-ig elektromos változata követi majd.
Copyright William CROZES @ Continental Productions

„INSPIRED BY PRO” MODELLVÁLASZTÉK: TELJES MELLSZÉLESSÉGGEL A VILLAMOSÍTÁS MELLETT

Hogy a Citroën a haszongépjármű-piac egyik meghatározó szereplője, nem szorul bizonyításra. Idén a százéves évforduló kapcsán újra előtérbe kerültek az autógyártás történetének olyan mérföldkövei, mint a teljesen egyedi 2CV furgon, a Type H, a C15 vagy a Berlingo. A Citroën 9,2%-os piaci részesedésével a gyártók között a hatodik helyen áll Európában. Ezt a teljesítményt olyan karakteres modellekkel sikerült elérnie, melyek – az új Berlingo furgonváltozatától a Jumpyn át a Jumperig – praktikus koncepciójukkal és kimagasló kényelmükkel hívják fel magukra a figyelmet. Az ügyfelek használati szokásait alapul vevő modellek különböző változataik révén valamennyi professzionális felhasználó igényeinek képesek megfelelni. Ez az „Inspired by Pro” névre hallgató filozófia a hálózatra is kiterjed: LaManufacture néven egy a céges ügyfeleket érintő új értékesítési koncepciót vezetünk be, mely azt bizonyítja, hogy a márka az ügyfélfogadás, a személyre szabás és a kényelem tekintetében – az adott típusú ügyfélkörhöz igazodó szabványoknak megfelelően – valamennyi ügyfelének egyedülálló élményt kíván nyújtani.

Az energetikai átállás elkötelezett híveként a Citroën a legújabb gépjármű-használati szokásokra alapozva nagyszabású offenzívára készül, melynek célja a márka haszongépjármű-kínálatának villamosítása. A Berlingo Electric és a hamarosan (2020 elején) forgalomba kerülő Jumper Electric modellek révén a márka egyes nagyon célzott piacokon már most is jelen van, de 2021-re a céges ügyfeleknek szóló elektromos kínálatát további, tisztán elektromos kompakt kisteherautókkal szeretné bővíteni. A modellválaszték a következő előnyöket nyújtja a professzionális ügyfelek számára: egyedülálló kényelem, visszafogott fenntartási költségek, a városközpontokba való szabad behajtás és a háztól házig szállítás lehetősége, valamint az egyre népszerűbb e-kereskedelem kívánalmainak való megfelelés. Két éven belül a márka – a PSA villanyhajtású autókra vonatkozó tudásának legjavát kamatoztatva – piacra dobja a Jumpy (2020), illetve az új Berlingo Furgon (2021) tisztán elektromos változatát. A villamosítás nemcsak a haszongépjárművekre, de a személyautókra is kiterjed majd.