Jön a Peugeot 2008 modellfrissítés
Kibővült funkcionalitás az utastérben
Az utastérben nincsenek radikális változások, ám az összhatás igényesebb, a tartalom gazdagabb lett. Az alap szövetkárpit jobb minőségű lett; szintén új a GT verziókhoz opciós rendelhető Alcantara kárpitozás. Az Allure és GT kivitelek átdolgozott digitális műszeregységet kínálnak, amely a GT esetében az innovatív, háromdimenziós megjelenítést alkalmazza. A kijelző színe, a megjelenített tartalmak és azok elrendezése testre szabható.
Megmaradt a klímaberendezés, valamint az ablak- és ülésfűtés kezelésére szolgáló, igen stílusos központi billenőkapcsoló-sor. Eltűnik azonban a kínálatból a kisebbik, 7 colos központi érintőképernyő; mostantól minden felszereltségi szinten 10 colos monitoron keresztül vezérelhető a multimédiás rendszer, a kihangosító, valamint a két különböző kivitelben elérhető i-Connect infotainment csomag.
Ez utóbbi nagyfelbontású megjelenítést, valamint testre szabható, widget alapú menürendszert kínál, okostelefon integrációval, valamint (az i-Connect Advanced rendszer esetében) online navigációs szolgáltatásokkal és fejlett hangfelismeréssel.
További kezelési lehetőséget kínál a MyPeugeot okostelefonos alkalmazás: ez a virtuális szervizkönyv mellett lehetővé teszi, hogy a felhasználó otthonában megtervezze utazását, majd az úti célt, illetve útvonalat a fedélzeti navigációs rendszerbe továbbítsa.
Az e-2008 esetében a rendszer az útvonal megtervezése során figyelembe veszi a töltőpontok elhelyezkedését, illetve a felhasználók telefonjukról aktiválhatják, időzíthetik vagy leállíthatják az akkumulátor töltését, továbbá bekapcsolhatják a klímaberendezést. A jármű rendszer szoftvere vezeték nélküli kapcsolaton keresztül, a távolból frissíthető, így az autó és szolgáltatásai folyamatosan aktualizálhatók.
A modern ügyfelek (és gyermekeik) elvárásaihoz igazodva kiviteltől függően akár négy USB töltőaljzat található az utastérben. Az indukciós telefontöltő-tálca teljesítménye 5-ről 15W-ra nőtt; a manőverezést akár 360 fokos, nagyfelbontású kamerarendszer segíti. A vezetőtámogató funkciók arzenálja a megállásra és újraindulásra is képes, adaptív sebességtartó automatától a sáv elhagyására figyelmeztető, azt aktívan megakadályozó asszisztensen át a holttérfelügyeletig; a gyalogosokat és kerékpárosokat egyaránt felismerő, éjjel és nappal egyformán hatékony ütközéselkerülő autonóm vészfékrendszertől a kibővített tudású táblafelismerő rendszeren át a vezető éberségére ügyelő biztonsági berendezésig tart.
A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ (a hirdetés alatt) A KÖVETKEZŐ OLDALRA!