Jövőre akár 100.000 Toyota haszongépjármű találhat gazdára Európában

A Toyota 2020-ban 100 ezer könnyű haszonjárművet szeretne értékesíteni Európában, miután az idei év végén érkező vadonatúj PROACE CITY bevezetésével a kompakt terítőjárművek (CDV) szegmensében is megveti a lábát a vállalat. A vállalat haszongépjármű-piaci pozícióiának további erősödését hozhatja, hogy 2020-tól érkeznek a PROACE és PROACE CITY modellek akkumulátoros elektromos (BEV) verziói is. Az erősödő modellportfóliót a vadonatúj „Toyota Professional” márkastratégia is támogatja majd, amely kiemelkedő ügyfélszolgáltatásokat és támogatást biztosít a kishaszonjármű felhasználóknak.

A Toyota a bejelentette, hogy 50 százalékkal növelni szeretné könnyű haszonjármű (LCV) üzletágát, és 2020-ban már százezer jármű európai értékesítését célozza meg. Ezen célját az autógyártó megerősített haszongépjármű modellkínálattal és egy új szolgáltatási és termékmárka: a Toyota Professional bevezetésével támogatja meg.1

Kibővített termékkínálat

A Toyota PROACE CITY 2020 elején csatlakozik a PROACE közepes méretű áruszállítóhoz és az „elpusztíthatatlan” Hilux pick-uphoz a Toyota kishaszonjármű-kínálatában. A PROACE CITY versenyképes, vonzó újdonságként jelenik meg a kompakt terítőjárművek (CDV) piacán, bevezetésével a Toyota termékkínálata az LCV piac több mint kétharmadát lefedi majd. A modell veleszületett praktikumát kiváló terhelhetőséggel és raktérhosszal társítja: egyike azon kevés modelleknek, amelyek akár két Euro-raklapot is képesek szállítani.

Akkumulátoros elektromos (BEV) PROACE és PROACE CITY

A klímaváltozással és levegőminőséggel kapcsolatos aggodalmak miatt számos európai nagyvárosban új, szigorú károsanyag-kibocsátási szabályozást vezetnek be. Ezek a tényezők a kishaszonjármű-vásárlók elvárásait és prioritásait is átalakítják, különösen városi területeken. A Toyota a PSA csoporttal együttműködésben akkumulátoros elektromos (BEV) hajtásláncú változatokkal bővíti a PROACE és PROACE CITY modellcsaládok kínálatát. Ezeket 2020, illetve 2021 során vezetik be, így a Toyota is minden további nélkül kielégítheti a kishaszonjármű-ügyfelek legújabb típusú elvárásait.

Toyota Professional

A Toyota új termékoffenzívája kiváló alkalmat jelentett arra, hogy bevezesse új kishaszonjármű márkastratégiáját: a Toyota Professional márkát. Ezzel a kezdeményezéssel még hangsúlyosabbá teheti a könnyű haszonjárművek kínálatát a hálózatán belül. Az új Toyota LCV központok kifejezetten a könnyű haszonjárművekre szabott ügyfélélményt kínálnak, vadonatúj koncepció szerint kialakított LCV bemutatóteremmel, szakértő munkatársakkal, tartozékokkal felszerelt bemutatójárművekkel és egy új, haszonjárművekre szabott weboldallal.

A Toyota európai kishaszonjármű-kínálatának bővítését és villamosítását egy új márka: a Toyota Professional bevezetése támogatja. Ez a fejlesztés újfent kihangsúlyozza, hogy a Toyota kiemelt hangsúlyt kíván fektetni egyre nagyobb számú LCV-ügyfélkörére, és számtalan fejlesztéssel – többek között a hálózat szakosításával – mindenkinek optimális ajánlatot és szolgáltatásokat nyújtani. Az új márkairányra és a gyarapodó termékkínálatra alapozva meggyőződésünk, hogy könnyű haszonjármű eladásaink 2020-ban elérhetik az évi 100 ezer darabot.” – avat be Matt Harrison, a Toyota európai alelnöke.