Kalandra készül a Hyundai Baby EV az új Inster Cross-szal

  • A Hyundai egy masszívabb karosszériakészlettel mutatta be az Inster Crosst.
  • A legfontosabb jellemzők közé tartoznak az új, izmos lökhárítók, a 17 colos kerekek és a standard tetőcsomagtartó.
  • A Hyundai Inster Cross két FWD elektromos hajtáslánc közül választhat.

A Hyundai a Crossnak nevezett Inster kalandosabb díszítésével egészíti ki termékpalettáját. Annak ellenére, hogy elsőkerék-hajtású, az Inster Cross a kültéri tömeget célozza meg, és egy masszív karosszéria-készletet, tetőcsomagtartót és egy sor új kereket lendít a keményebb kép érdekében.

Az Inster tavaly júniusban debütált a Hyundai gázüzemű Casper szubkompakt crossoverének valamivel hosszabb, teljesen elektromos változataként. Az új Cross burkolat erre a platformra épül, és keményebbé teszi a dolgokat, és erősebb első és hátsó lökhárítókat ad hozzá, túlméretezett csúszólemezekkel és fekete burkolattal, amelyek mindegyike úgy lett kialakítva, hogy bármit elviseljen a városi utcákon vagy a poros ösvényeken.

Oldalról új oldalszoknyák láthatók, amelyek a lengőpaneleket utánozzák, valamint az opcionális, 17 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák finom készlete. Felül van egy szabványos tetőcsomagtartó, amely készen áll a felszerelés szállítására, amikor a csomagtartó nem elég. És ha az egész masszív esztétikát szereti, akkor exkluzív „Amazonas Green Matte” színválasztékban is elérhető, a szokásos Inster színpaletta többi része mellett.

Belül a változások minimálisak, de észrevehetőek, a szürke szövetkárpiton és a műszerfalbetéteken mészsárga akcentusok fröccsentek át. Egy ilyen kis elektromos autóhoz – mindössze 3825 mm (150,6 hüvelyk) hosszúságú – az Inster Cross meglepően praktikus. Az utastér olyan opcionális funkciókat kínál, mint az első üléspad, a csúsztatható és dönthető második sor, valamint a konfigurációtól függően 280-351 literes (9,9-12,4 köbláb) csomagtartó.

A hagyományos Insterhez hasonlóan a Cross trimm a standard és a hosszú távú, teljesen elektromos hajtásláncokkal is elérhető. Egyetlen villanymotor 95 LE (71 kW / 97 LE) vagy 113 LE (84,5 kW / 115 LE), míg az akkumulátor kapacitása 42 kWh vagy 49 kWh. Ez utóbbi akár 359 km-es (223 mérföldes) WLTP hatótávolságot kínál, és támogatja a 120 kWh egyenáramú töltést.

Az Inster Cross gyártása az év végén indul el Koreában, az árakkal kapcsolatos részleteket pedig a piacra dobás előtt követjük. A Hyundai nem árulta el, hogy pontosan hol lesz elérhető ez az új felszereltség, de ha valami olyan, mint az alapkivitelű Inster, akkor Európában, a Közel-Keleten és az ázsiai-csendes-óceáni térségben várható.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!