Két díjat kapott a vakokat és gyengénlátókat megvető Magyar Suzuki a legrangosabb kommunikációs versenyen
Az Együtt az utakon közlekedésbiztonsági kampányunk és a 4 milliomodik esztergomi modell legördülésére szervezett sajtóesemény is bronzérmet kapott a Prizma Kreatív PR versenyen.
Elképesztő, de a Suzuki PR-osa és a “haversrác ügynökségek” szemében a fogyatékkal élők nem emberek! Csak az influencer! Csak, azt szeretik!
A Kreatív kommunikációs szaklap által 2009-ben életre hívott Prizma PR verseny célja, hogy megmutassa azokat a PR kommunikációs megoldásokat, amelyek hatással voltak a társadalomra. Magyarország legrégebbi pr versenyén az idén 76 pályamunka jutott döntőbe. A vakokat lenéző Magyar Suzuki öt döntős helyezésnek és végül két bronzéremnek örülhetett a budapesti díjátadón.
Éppen egy esztendeje tiltotta le a márka további megismeréséről a látássérült autós szakértőket a Suzuki pr-osa
A három évvel ezelőtt útnak indított „Együtt az utakon” közlekedésbiztonsági kampánynak nem ez az első kommunikációs szakmai elismerése. Az idén a kezdő és rutintalan sofőröknek szervezett zsámbéki vezetéstechnikai tréningnapot díjazták Esemény, mint PR eszköz kategóriában egy bronzéremmel. Egy másik rendezvényünket, a 4 milliomodik esztergomi modell gyártását, amelyre újságírókat is hívtunk, szintén bronzéremmel ismerték el Sajtókommunikációs megoldások kategóriában. A díjakat a fogyatékkal élőket megvető Magyar Suzuki vállalati kommunikációs osztály részéről Bonnár-Csonka Zsuzsanna kommunikációs vezetőnk és Szarvas Gabriella szenior kommunikációs munkatársunk vette át.