Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Kétszázhúsz helyett…

Posted on 2017.12.07.2021.11.29. By Iroda Távirati

…Mindössze csak 135!

Most azonnal a közepébe csapok és azzal kezdem, hogy bebizonyosodott, nem tesz jót,ha többnyire gyorstöltjük az elektromos autónkat és a hideg is nagyban rontja a leküzdhető távolságot!

Na, de egy kicsit vissza az elejére.

Ezúttal úgy kezdődött a sztori, hogy még a nyáron Katona Matyi, az Autonavigátor főszerkesztője részt vett egy elektromos autóknak meghirdetett kalandtúrán/versenyen a vadonatúj Ford Focus Electric modellel.
A verseny pontos részlete,valamint az eredmények most egyáltalán nem fontosak.
Az sokkal inkább érdekes volt, hogy a beszámolók alapján az elektromos Focus simán képes a több, mint 200 kilométeres hatótávolságra.

Ennek fényében izgatottan vártam az autó érkezését…

Ahogy az lenni szokott, Újpestről hoztam el a tesztgépet.
Az autó nem volt 100 százalékosan feltöltve, de  nem érdekelt, hisz  azt a 40  kilométernyi távolságot, ami várt hazáig simán abszolválnia kellett – gondoltam.
Nem is kellett csalódnom,vagy számolgatnom.
Hazaérve egyből kivettem a csomagtartóból a – nagyon ötletesen kialakított (Erről egy kicsit később) – töltőt, majd az elektromos hálózathoz és az autóhoz csatlakoztattam a megfelelő végeket és hagytam reggelig, hagy áramoljanak az amperek az autó akkumulátorába.

Elsőre csak 135!

Reggel kissé meglepve tapasztaltam, hogy az akkumulátor töltöttség visszajelző  ugyan 100 százalékot mutatott, a megtehető  távolságra azonban csak 135 kilométert mutatott a kijelző.

“Mindegy”-gondoltam,elvégre aznap alig 80 kilométernyi autókázás várt rám.
Az M3-ason a főváros felé közeledve gyorsabban fogytak a kilométerek a “visszaszámlálón”, mint a valóságban, de ezen nem lepődtem meg, elvégre a hideg miatt fűtöttem is, illetve mégiscsak 125 km/órára állítottam a tempomatot. És tudjuk,ez az a sebesség, amivel képtelenség folyamatosan haladni, mert vagy 80-nal, 100-zal “tötymörögnek” előtted, vagy 150-nek akarnak letolnia pi***ba.
A 135 kilométerből lett tehát 80, de ennek tuti  elégnek kellett lennie a visszaúthoz is-és elég is lett simán.

Igen, beállás az udvarra, töltőkábel elő, csatlakoztatás >>>

Hírek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Magyar Közút útkaparói az M3-as kivezetőn tartanak forgalomlassító demonstrációt! (VIDEÓ)
Next Post: Pályázatot hirdettek a kerekesszéket használók autóvásárlásának támogatására

Kapcsolódó cikkek

  • Csaknem 200 autó és nemzetközi mezőny a rali idénynyitón Hírek
  • Lenyűgöző dizájnnal és elképesztő méretekkel hódít a vadonatúj Toyota Highlander (Exkluzív videóval) Hírek
  • Új útburkolat, új járdák, akadálymentes megállók Újpalotán Ctrl+C - Ctrl+V
  • Mosolyautót adományoztak Bochkorék Ctrl+C - Ctrl+V
  • Befejeződött a megállók akadálymentesítése Dél-Pesten Ctrl+C - Ctrl+V
  • A 2024-es GR Supra GT4 „100 Edition” a legritkább Toyota, amelyet valaha eladtak Amerikában Bemutató
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT