Klasszikus vezetés – TSI és TDI, első- és összkerékhajtás a Passatban

A 4MOTION most még kényelmesebb. Az eTSI-vel párhuzamosan az új Passat az értékesítés előtti bevezetéskor 110 kW (150 LE) TDI motorral (maximális nyomaték: 360 Nm) lesz elérhető. Két turbófeltöltős benzinmotor (TSI) és két további TDI-motor következik. A legerősebb TSI és TDI motorokhoz alapfelszereltségként a 4MOTION összkerékhajtás kerül. A Volkswagen új centrifugális ingát fejlesztett ki a 4MOTION rendszerhez, amely semlegesíti a rezgéseket és optimalizálja az akusztikus kényelmet.


Exkluzív Volkswagen podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!





Utánfutó vontatásra predesztinálva. A legújabb 4MOTION tengelykapcsolót az összkerékhajtású Passat hátsó tengelyén használják. Ezt az intelligens energiagazdálkodás jellemzi: például pótkocsi vontatásakor a Trailer vezetési profil automatikusan aktiválódik, hogy optimálisan szabályozza az első és a hátsó tengely közötti erőelosztást az utánfutó működéséhez. Az összkerékhajtású Passat Variant 2200 kg-ig terjedő maximális pótkocsi tömegre készült. A nagy, 90 kg-os vonórúd terhelés megfelel ezeknek a terheléseknek. Ha a Passat egy gombnyomásra félautomatikusan kihajtható golyós csatlakozóval rendeli, akkor a Trailer Assist pótkocsi manőverező rendszer is a felszerelés része. Ez az asszisztens rendszer automatikusan szabályozza az utánfutó kormányzási szögét tolatáskor, aktív kormányzási beavatkozással. A Trailer Assist lehetővé teszi, hogy a sofőrnek ne kelljen többé azon az összetett feladaton gondolkodnia, hogy a kormányt balra kell fordítania, hogy az utánfutó jobbra forduljon (és fordítva), amikor autóval és pótkocsival tolat.

Itt a 9. Passat kombi