Lamborghinik felvonulása borzolja Tokió utcáit a japán Lamborghini-nap ünnepén
Az ázsiai-csendes-óceáni ügyfelek, média és rajongók részt vesznek a régió Lamborghini Temerario premierjén.
130 Lamborghinis vette át Tokió utcáit a Lamborghini Day Japan 2024-es kiadására. A fővárosban a speciálisan zárt utakon áthaladó hagyományos autóparádé a Shinjuku Nemzeti Stadionban zárult le, amely a 2020-as olimpiai játékokat rendezte, és nemcsak a Lamborghini Day Japan döntőjéhez, hanem a Temerario ázsiai-csendes-óceáni premierjéhez is megfelelő hátteret biztosít.[1]. A Lamborghini tulajdonosai, a média és a japán, ázsiai-csendes-óceáni és még az európai régiók rajongói is összegyűltek, hogy szemtanúja legyenek a Lamborghini új plug-in hibrid nagy teljesítményű elektromos járműjének (HPEV), a Temerario bemutatásának.
A Automobili Lamborghini elnöke és vezérigazgatója, Stephan Winkelmann felemelte a zászlót a felvonulás indulására a minatoi egyházközségben lévő Tokyo Prince Hotelben, amely Roppongi, Omotesando és Harajuku útján haladt át, mielőtt megérkezett a Nemzeti Stadionba.
“Mindig elárasztom a japán Lamborghini ügyfelek és rajongók szenvedélyét, amelyet a hagyományos Tokió utcai felvonuláson, valamint a Lamborghini Temerario ázsiai-csendes-óceáni premierjén tanúsítottak: egy autó egy saját osztályban, amely innovációt és teljesítményt testesít meg. mind műszaki, mind stílus szempontjából. A Temerario jelentős mérföldkövet jelent az utazásunkban, a Direzione Cor Tauri stratégiánkban a hibridizált felállás befejezésének jelölése. A Temerario elindításával mi vagyunk a az első szuper sport márka, amely teljesen hibridizált modellcsaládot kínál,” mondta Stephan Winkelmann.
A Temerario több mint 500 vendég számára történő bemutatása során az Automobili Lamborghini igazgatósági tagjai csatlakoztak Stephan Winkelmannhoz Tokióban, köztük Mitja Borkert tervezési igazgató és Paolo Racchetti termékcsalád igazgatója.
Francesco Scardaoni, az APAC regionális igazgatója kommentálta: “Örülünk, hogy itt, Japánban rendezzük a Temerario ázsiai-csendes-óceáni premierjét, figyelemre méltó új V8 iker-turbó hajtóművel és csúcstechnológiával, amely a legmagasabb szintű teljesítményt nyújtja. Megtestesíti Lamborghini elkötelezettségét a határok kitolásában és az új hatalmi és kizárólagossági előírások meghatározásában. A régió jövőbeli tulajdonosai izgalma érzékelhető, és várakozással tekintünk arra, hogy a Temerario a jövőben helyet foglaljon el a Lamborghini Day Japan eseményein. ”
Davide Sfrecola, az Automobili Lamborghini Japan vezetője hozzátette: “A Lamborghini Day Japan minden évben hihetetlen lehetőséget kínál ügyfeleinkkel, a médiával és a rajongókkal való kapcsolattartásra. Ebben az évben a Lamborghini Temerario bemutatása is jellemezte, amely új korszakot jelez a szuper sportkocsi márkánk számára a régióban. ”
A Temerario a második jármű a Lamborghini HPEV (nagy teljesítményű villamosított jármű) sorozatában, a Revuelto után[2]. Újradefiniálja a teljesítményt, a vezetési élményt és a kényelmet, valamint az Urus SE-vel együtt[3], kiegészíti az olasz márka hibridizált modellcsaládját. A Temerario új szabványt állít fel a szuper sportautók szegmensében. Az új hibrid hajtómű egy teljesen új V8 iker-turbómotorot kombinál három elektromos motorral, hogy a teljes maximális teljesítmény 920 CV legyen, és ez az első és egyetlen sorozatban gyártott szuper sportautó-motor, amely eléri a 10 000 ford / perc sebességet. 0-100 km / h (0-62 mph) gyorsulással büszkélkedhet mindössze 2,7 másodperc alatt, és a maximális sebessége meghaladja a 340 km / h (210 + mph) sebességet.
A Nemzeti Stadionon 30 klasszikus autó volt, köztük az ünnepelt 400 GT, Espada, Urraco, Jalpa és a Diablo SE Jota, valamint a jelenlegi és korábbi Lamborghini modellek, kiemelt eseményekkel, beleértve a Revuelto és az Urus SE; plusz Huracán Sterrato[4], Huracán Tecnica, Huracán STO és Aventador LP 780-4 Ultimae.
A Lamborghini Day során a japán ügyfelek belemerültek a Lamborghini Ad Personam személyre szabási programjába is, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy válasszanak a külső, belső terek végtelen lehetőségei közül, számtalan színnel, díszítéssel, opciókkal és speciális kivitelben, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy egyedi álom autójukat készítsék. A vendégek felfedezték az együttműködést a Lamborghini partnermárkáival is, ideértve a Tod, a Ducati, a Lavazza, a Technics és a Champagne Carbon.
1 A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem tartozik az 1999/94 / EK irányelv hatálya alá. Az üzemanyag-fogyasztásra és a kibocsátásra vonatkozó adatok a jóváhagyási szakaszban vannak.
2 A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei; Üzemanyag-fogyasztás együttesen: 10,3 l / 100km (WLTP); Energiafogyasztás együttesen: 78,1 kWh / 100 km (WLTP); A CO2-kibocsátás együttesen: 276 g / km (WLTP)
3 Urus SE fogyasztás és kibocsátási értékek: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l / 100 km. Kombinált energiafogyasztás: 39,5 kWh / 100 km. Kombinált CO2-kibocsátás: 51,25 g / km. Kombinált CO2-kibocsátási hatékonysági osztály: B. Kombinált üzemanyag-fogyasztás alacsony akkumulátorral: 12,9 l / 100 km. CO2 hatékonysági osztály alacsony akkumulátorral: G; WLTP
4Az összes Hurácan modell üzemanyag-fogyasztása és kibocsátási értékei; Üzemanyag-fogyasztás együttesen: 14,9-13,9 l / 100km (WLTP); CO ₂ – kibocsátások együttesen: 338-328 g / km (WLTP)